_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

1 Mart 2013 Cuma

Ürün İncelemesi : Essence Cover Stick 04 True Nude


BuseYavuzMinik Alışveriş yazımın altına yaptığı yorumda cover stick'le ilgili yazımı beklediğini belirtmişti, reddetmek olmaz :)



Bendeki 05 True Nude rengi..
Gratis'ten 6.99 TL'ye almıştım..
Sanırım en açık rengi bu; 1 ve 4 arasında kararsız kaldım ancak bu daha açık göründü gözüme :)


Bu ürün daha önce kullandığım stick kapatıcılara göre daha pudramsı yapıda.
Ancak buna rağmen yaydığınız zaman pul pul bir görüntü yaratmıyor.
Kapatıcılığı orta seviyede..
Çok fazla cilt sorununuz yoksa sizin için yeterli olacaktır.

Kalıcılığı hakkında bir şey söyleyemem..
(üzerine fondöten ve pudra uygulayarak kullandığım için) 


Ürünü göz altımda da denedim (her ne kadar stick kapatıcılar gözaltı için önerilmese de) çizgilenme ya da birikme yapmadı..
Fiyatı göz önünde bulundurulduğunda başarılı bir ürün diyebilirim.

Kullanan, memnun kalan ya da kalmayan var mı?



6 yorum:

  1. hihhuu teşekkür ederim bekletmeden yazdığın için :)
    almayı düşünmüştüm ama hiçbir yazı okumadığım için vazgeçmiştim. pul pul görünüm yapmaması çok iyi. elimdeki kapatıcıları bitirebilirsem almayı düşünüyorum, sevgiler ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, işe yarar bilgiler verebildiysem ne mutlu :)

      Sil
  2. ben daha yeni aldım ama tonu uymadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık geldiyse eğer aydınlatıcı olarak kullanabilirsin :) koyu geldiyse sanırım çok fazla bir şey yapılamaz.. o spot ışıklarının altında doğru rengi bulmak zor olabiliyor bazen..

      Sil
    2. maalesef koyu geldi ama dior kapatıcı da açık gelmişti ikisini biten nemlendirici kapımda karıştırmayı düşünüyorum

      Sil
    3. olabilir, uygun rengi elde edebilirsin :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...