_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

20 Mart 2013 Çarşamba

PASTEL İLE BU BAHAR ERKEN GELDİ!


PASTEL İLE BU BAHAR ERKEN GELDİ!



Yeni Spring Blush-On allıkla, baharın tüm canlılığı yüzünüzde!

Spring Blush-on allık yumuşak, ipeksi yapısı sayesinde kolayca renk veriyor. Baharın neşesini, yazın enerjisini pembe ve şeftali renkleriyle yüzünüze yansıtıyor.

Önerilen perakende satış fiyatı: 9.90TL’dir.

*Basın bültenidir.

2 yorum:

  1. Ben normalde basıl bülteni paylaşmam ama bu allıklar çok hoşuma gitti ben de paylaştım. İlk fırsatta almak istiyorum yaaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende fazlasıyla merak ettim :) ilk fırsatta turuncu olanı deneyeceğim :) essence home sweet home koleksiyonundaki turuncu allığı bulamamıştım bari bu bulup alabileyim :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...