_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

26 Mart 2013 Salı

Ürün İncelemesi : Avon Magix İlluminating Face Perfector (Işıltı Veren Transparan Fondöten)


Bu ürün uzunca bir süredir (26 Aralık 2012'den beri) dolabımda..
Sevgili Naslii'nin yaptığı çekilişi kazanmıştım.
Neden bilmiyorum ama ürün elime geçtiğinden beri bir türlü kullanmak nasip olmamıştı..
Ancak 1 hafta önce makyaj malzemelerimi toparlarken görünce, hemen gözümün önüne çıkardım..
1 haftadır düzenli olarak kullandığıma göre yorumlarımı sizlerle paylaşabilirim.


Ürün bir transparan fondöten..
Açıkçası daha önce böyle bir ürün duymadım, doğal olarak da kullanmadım :)
Yani herhangi bir kıyaslama yaparak tanıtmam mümkün değil..


Fotoğrafta gördüğünüz gibi, mercimek tanesi kadar bir ürün tüm yüzüme yetiyor..
Özellikle T bölgem ve burun kenarlarım olmak üzere bütün yüzüme uyguluyorum.
NOT : Çok fazla uygularsanız özellikle fotoğraflarda yüzünüz çok fazla parlayacaktır.


Ürün yarı alışkan bir yapıya sahip..


Gördüğünüz gibi çok koyu ya da çok akışkan yapıda bir ürün değil.
Bu özelliği kolay uygulanabilir olmasını sağlıyor.
İçerisinde çok minik parıltılar bulunuyor, zaten vadettiği özelliklerden biri de ışıltı vermek.
Bu ürünü baz olarak da kullandım üzerinden sadece pudra geçerek de..
Her iki türlü de oldukça başarılı bir ürün.
Cildinize çok hoş kadifemsi bir yumuşaklık sağlıyor.
Baz olarak kullandığınızda makyajınızın uzun süre pürüzsüz bir şekilde kalacağından emin olabilirsiniz.
Normalde maximum 2 saat sonra yağlanan cildim bu ürünü kullandığımda 4-5 saatin sonunda anca yağlanmaya başlıyor.
Kısacası oldukça beğendiğim bir ürün oldu..
Daha önce hiç dikkat etmediğim için indirime giriyor mu bilmiyorum ama en son katalogda fiyatı 35.80 TL

Vadettikleri
(Alıntı)
Ciltteki parlamayı 10 saate kadar önlemeye yardımcı olur.
Renksiz formülüyle ince çizgileri ve gözeneklerin görünümünü belirgin şekilde düzeltir.
Cildi ipeksi bir yumuşaklığa kavuşturur.
Doğal bir görünüm tercih edenler ya da fondötenin daha uzun süre kalıcı olmasını isteyenler için idealdir.
Tek başına ya da fondötenin altına kullanılabilir.
Gözeneklerin görünümünü düzgünleştirir.
Kadifemsi formülüyle ince çizgileri belirgin şekilde düzgünleştirir.
Optix ışık yayma teknolojisi ile geliştirilmiştir.


4 yorum:

  1. Güle güle kullanın çok başarılı görünüyor sen de çok güzel anlatmışsın :) Bana da beklerim.. :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...