_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

22 Mart 2013 Cuma

Ürün İncelemesi : The Balm Girls Lipstick - Mia Moore


8 Mart Kadınlar Günü indirimini her ne kadar beğenmesem de The Balm ürünlerini denemek için çok iyi bir fırsat oldu benim için.
Deliler gibi istediğim Mia Moore ruja da bu sayede sahip oldum.


Öncelikle belirtmeliyim ki Mia Moore, MAC Russain Red'e dupe olarak gösteriliyor.
Görselleri incelediğimde MAC'e göre bir ton daha açık olasa da çok benzer oldukları kesin..
Bunun dışında Balm Jovi paletinde bulunan Vanilly rengine benzetenler de var.
Birebir benzer olmasalar da çok yakın tonlar oldukları bir gerçek..


Tam bir bayrak kırmızısı diyebilirim..
Elimdeki rujlar içerisinde en güzel kırmızılığa sahip ruj ilan ediyorum :)
Bakıldığında ne kadar mat görünürse görünsün dudakta sheer (nemli/parlak) yapıda duruyor.


Elimde 2 tane (Mia Moore ve Anita Boytoy) The Balm ruju mevcut..
İkisi de nane aromalı..
Sanırım dudak dolgunlaştırıcı özelliğe sahip olması hedeflenmiş..


Kalıcılığı oldukça başarılı..


Aldığım günden beri en çok elimin gittiği ruj oldu kendisi :)


Normalde 17.50 TL; indirimde 8.75 TL'ye sahip oldum kendisine :)


Not : Ne kadar uğraşsam da dudakta duruşunu tam olarak fotoğraflamayı başaramadım.
Fotoğraflardakinden çok daha canlı çok daha güzel bir kırmızılığa sahip..


2 yorum:

  1. Senden gördüm ben de gittim aldım. :) Hayatımda kullandığım en iyi kırmızı rujlardan biri bu...Sevgilerle Ayşenur Yazıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy beğenmene çok sevindim :) bende bayılıyorum kendisine :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...