_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

13 Mart 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi : Rimmel London Apocalips Likit Ruj - 303 Apocaliptic




8 Mart Kadınlar günü alışverişimin ilk partında aldığım ürünlerden birisi de Rimmel London'ın Apocalips Likit Rujlarından olan 303 Apocaliptic'di..


Artık koyu renk ruj hastalığımı bilmeyen yoktur sanırım..
Bu nedenle 303 Apocaliptic gözüme ilk kestirdiğim renklerden olmuştu..
Bunun yanı sıra 102 - 201 - 501 aklımda olan renklerdi..


Ancak denemediğim bir rujun bu kadar rengini toplamak istemedim..
(İyi ki de toplamamışım..)


(+)
Ürünün ambalajını oldukça beğendim..
Gloss görünümünde olsa da yapısı oldukça farklı..
Eritilmiş ruj kıvamında diyebilirim..
Sürümü kolay ancak fırçası biraz sert bu nedenle homojen dağıtmakta zorlanabilirsiniz..
Gloss gibi yapış yapış yapmıyor..


(+)
Renk verme özelliği oldukça yoğun..
Gün ışığında neredeyse mat yapıda..
Kalıcılığı orta seviyede.



(-)
Peki eksi yönleri yok mu?
Var elbette..
Öncelikle Kate Moss rujları gibi kötü kokuyorlar :(
Sürüldüğünde bu koku kalmasa da sürene kadar o kokuya katlanmak pek hoşuma gitmiyor..
Tadı çok kötü :(
Tamam, sonuç olarak ruj / gloss yemiyoruz ama ağzınıza o tat geldiğinde hiçte hoş olmuyor..
Kuru dudaklarınız varsa kesinlikle tavsiye etmiyorum; aşırı derecede kurutma özelliği var diyemem ancak nemlendirme özelliği hiç yok..
(Fotoğrafta altına lipbalm uygulanmış hali ile görüyorsunuz)
Tek seferde fırçaya çok fazla ürün geliyor..
Sıyırarak kullanmak zorunda kalıyorsunuz..
Ve benim için en kötü özelliği bulaşması....!
Sürdükten sonra bir peçete yardımı ile fazlalığını almazsanız ürünün çoğunu dişlerinize bulaşmış bir şekilde bulabilirsiniz..


Benim için  berbat bir ürün değil ancak sevmedim / sevemedim..

Normal fiyatı 12.99 TL
Rimmel London standında "2. %50 indirimli" kampanyası olduğu için 6.50TL'ya almış bulundum..

Bunu alana kadar Kate Moss rujlarından alsaymışım daha iyi olurmuş..
Evet, onların da kokusu ve tadı kötü ancak memnuniyetim, bu kötü özellikleri görmemezlikten gelmeme yardımcı oluyor..

Kısacası ben bu seriyi sevmeyenler arasındayım..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...