_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

14 Mart 2013 Perşembe

Mini Alışveriş

Yakaladın Yakaladın internet adresinden bir hayli alışveriş yapmışlığım vardır..
Yine minicik bir alışveriş yaptım..
(Ürünler elime dün ulaştı)


İlk aldığım ürün S - Box'ın saklama kapları..
Kendime 34 parça olanından almıştım..
Bu da 10 parça olanından, kardeşim için..
2.46 TL; şaka gibi :)



Bu ürünün aynısı Watsons'ta da satılıyor ancak ben bulunduğum semtteki Watsons'ta bulamadım..
Bu nedenle internetten sipariş verdim..
Ürün dün geldiği için deneme şansım oldu ve başarılı..
15 TL


Son aldığım ise silikon kek kalıbı..
Ben gül şeklinde olanı tercih ettim.
Tavşan, papatya ve karanfil şeklinde olanları da mevcut.


Normalde silikon ürünleri pek sağlıklı bulmasam da şekline aldandığımı itiraf etmeliyim..
Bu ürün doğru çeyize :)
3.91 TL

Bu tür kek kalıplarını kullanan var mı aranızda?
Gerçekten yapışmadan çıkarıyorsa iyi ancak çok fazla girintili çıkıntılı olduğu için eğer keki yapıştırırsa durum kötü :(
Temizlemesi de bir hayli zor olur...
Kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum..

6 yorum:

  1. cok guzel seyler almıssın canım gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanın güzel şeyler almışsınız. Silikon kek kalıbını uzun süredir kullanıyorum. Yapışmıyor. Bana göre tek sorun kullandıktan sonra izler lekeler kalıyor. Kalıcı izler. Aslında temiz ama görüntü kirli hissi veriyor. Tek sevmediğim yönü bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. kısmet olursa 2-3 sene sonra kullanmaya başlayacağım bir ürün ancak kafamdaki soru işaretleri nedeniyle diğer şekillerini almakta tereddüt yaşamıştım.. zaten ucuz bir şey (en azından bu site için) en kötü ihtimal lekeler rahatsız ederse atarım :) en azından 1-2 kere kullanıp hevesimi almış olurum diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. çok güzel şeyler hepsi güle güle kullanın. ben tantitoniden aynısı aldım çok rahat sadece çok oyuklu olduğu için kek hamurunu biraz sıvı yapmanız gerekiyor. gerisi kolay zaten. hepsini güle güle iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) ayrıca bu minik bilgi de işime yarayacak :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...