_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Mart 2013 Pazar

8 Mart Kadınlar Günü Alışverişi - Part 2 (10 Mart)

Bu sabah facebook'ta Gratis'e ürün sevkiyatı yapıldığına dair bir şey okudum..
Ehh malum The Balm'dan almak istediğim ancak bulamadığım şeyler vardı..
Doğru Gratis'e ışınlandım :)
Söylenilenler doğruymuş; The Balm standını dolu dolu gördüm :)

Neyse, lafı çok uzatmadan aldıklarıma geçelim..


Öncelikle yine sizi pek ilgilendirmeyen Kinder'le başlayalım :)


Elimde 2 adet patrick olmuş oldu :)
Not : Eğer bu koleksiyonu toplayan ve patrick'e ihtiyacı olan varsa benimle iletişime geçebilir :)


Bu farları ne zamandır görüyordum ancak hiç elim gitmemişti..
Bu sefer denemek istedim..
Sol taraftaki Smart Look normalde 9.75 TL; indirimde : 3.90 TL
City Color Far normalde : 4.50 TL; indirimde 1.80 TL..


Benri Kağıt Sabun normalde : 2.00 TL İndirimde 0.80  TL


Sanırım sizi en çok ilgilendiren ve merak ettiren kısım The Balm alışverişi :)


Balm Jovi paletini çok uzun süredir istiyordum.
Hatta 8 Martta gittiğimde de baktım ancak kalmamıştı.
Bugün standın altında / gizli çekmecede 10-15 tane görünce hemen 1 tane kaptım :)
Normalde 50 TL; indirimde 25 TL..


Veee Mia Moore :)
Kavuştukkkk :)
Normalde 17.50 TL; indirimde 8.75 TL


The Balm fırçalarını merak ediyordum..
Denemek amacıyla en azından 1 tane ile başlayabilirim diye düşündüm :)
Normalde 28 TL, indirimde 14 TL



10 yorum:

  1. hepsi harikaa:)
    Ama ençok fırça harikaa:)
    fırça indiriminden haberim yoktu
    gezdim ama bişicik almadan çıktım bn gratisten
    fırça setine ihtiyacım vardı bitane
    dene bakalım memnun kalıcakmısın..
    Yapısı hakkındaki yorumlarını bekliyo olucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam fırçayı, yazılacaklar arasına alıyorum :) denedikçe ürünlerin yorumlarını teker teker yayınlayacağım :)

      Sil
  2. mia moore u yazar msn en kısa zamnda

    YanıtlaSil
  3. fırçaaaa :'( unuttum ben onları yaa off deliriyorum. bi dahakine alacağım inş.
    o rujdan da bulamamıştık sanırım :D güle güle kullan
    geçen ben de kinder aldım, sunger bob için. diğer karakterleri unutmuşum, nasıl olsa sunger bob çıkacak diye sevinçli hissediyorum ki bi baktım yengeç adam :O öyle duruyor. koleksiyon huyum da yoktur da işte sürprizine kandım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırçayı geçen sefer de baktım ama bugüne kısmetmiş :) ruj da şansıma 1 tane kalmıştı, arkamdan gelen bir bayan da sordu ancak sonuncusunu ben aldım :)
      bay yengeç sevdiğim karakterlerdendir, minik figürler oluşu daha da hoş :) ben de her defasında sürprizine kanıp sonrada hepsini toplayacağım diye çıldırıyorum :)

      Sil
  4. Güle güle kullan. Ben de aydınlatıcısını aldım the balm ın ve ilk kez bugün kullandım mutluyum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün bende baktım ancak sonradan almaktan vazgeçtim, paletteki bitince (anneler günü indiriminde falan) alabilirim :)

      Sil
  5. güle güle kullan canım aldıklarını. balm jovi şanslısın kuzum iyi buldun gerçekten. kağıt sabunları bak sende görünce aklıma geldi bende alacaktım unuttum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet balm jovi konusunda kendimi cidden şanslı hissettim sonunda :)
      kağıt sabunu da tesadüf görüp aldım bugün :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...