_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

5 Nisan 2012 Perşembe

Post-it (Düzenleme)

Bana özgü bir şey mi bilmem ama "post-it"leri seviyorum :)  Bence her insanı mutlu edebilecek ürünlerden biri; özellikle de öğrenciyseniz.. 

Ders çalışırken , kitap okurken falan çok yardımcı oluyorlar, mutlaka elimin altında bulundurduğum şeylerden biri..




Ufak bir düzenleme çalışması başlattım :)



DİKKAT! çokça fotoğraf içeriyor :)


Malzemeler hazır :)
Süslemek içinnn

Post-itlerim :)

Bunlar üçlü olarak satılıyordu. Ancak bu şekilde hem yer kaplıyor hem de böyle durmasını sevmiyorum.
Bende ayrı ayrı kestim :)
Güzel olduu..
Bu defter şeklinde ancak dış tarafı düz siyahtı ve bu halini beğenmediğim için yıldızlarla süsledim.. :)
yeşil olan kaybolmuş :'(
Bilirsiniz dershaneler, eczaneler vs. bu tarz defterler dağıtırlar. Üzerinde reklam olması hoşuma gitmediğinden ben de kaplamaya karar verdim.. :) 
Bunların içinde bulunan şu küçük renkli ayraç post-itler (index tape) çok işime yarıyor.
Hepsini tek tek koparttım :)
Eski, bitmiş bir defterim vardı atmaya kıyamadım :)
İçine farklı renkte iki sayfa yapıştırdım.
Ayraç post-itleri bu şekilde yapıştırdım.. :)







Bütün hepsinin bitmiş halinde bir fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ama hepsinde çeşit çeşit süslemeler falan var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...