_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

8 Nisan 2012 Pazar

Misis Birovn isteği üzerine...

yakaladinyakaladin.com dan aldıklarımı anlattığım posta Misis Birovn yorum yapmış; saça hacim veren şekillendiricinin fotoğraflarını istediğine dair. Bende bununla ilgili bir şeyler paylaşmak istedim.
Öncelikle kendi fotoğraflarımı paylaşmayı düşündüm ama içime sinen bir fotoğraf çekmeyi beceremedim :(
Bu şekillendirici gerçekten işe yarıyor ama ben en çok orta boy olanlarını sevdim. En büyük boyu çok fazla kabarttı ve pek beğenmedim. Küçük olanlar ise ancak saçın ön kısmına uygulanabiliyor ama ben saçlarımı yakın zaman önce kahkül kestirdiğim için bunu da kullanmıyorum. Orta boy olanlar en ideali bence :)

Öncelikle bir kaç fotoğrafla başlayalım işe :)





Video için tık tık :)
ve bunlara da tıkkk :)


Umarım yardımcı olabilmişimdir..

5 yorum:

  1. tesekurler :)) bende pazartesi sıparıs etmıstım salı gunu aldım. cok işe yarıyor gıbıler pek denemedım ama benım sac tellerım cok ınce ve saclarım az oldugu ıcın sanırım sadece toplu sac da kullanabılecegım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde saç tellerim oldukça ince canım ama az olduğunu söyleyemem :)
      biraz geriden kullandığın zaman daha fazla saç üzerini örttüğü için görünmüyor ve kayma da yapmıyor :) eğer saçın tutmazsa 2 ince tel toka ile tutturabilirsin :)

      Sil
  2. yok sacımı tutuyor ama ustunu kapatmıyor saclarım :( gerıden takınca da kabarma olmuyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm anladım canım.. belki en büyük olanını geride kullanırsan biraz daha kabarık durabilir... fotoğraflarda da çok önce olduğu söylenemez zaten.. o da olmazsa sanırım toplayarak kullanman gerekecek..

      Sil
  3. öyle yapmayı düşünüyorum bende :))

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...