_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

13 Nisan 2012 Cuma

Mini Alışveriş :)

Son zamanlarda almam gereken çok şey olduğunu fakat sürekli aksattığımın farkına vardım. Almam gerekenleri ya da almak istediklerimi bir liste haline getirdim. Bugün dışarı çıkmışken biraz gezsem fena oluşmaz diye düşündüm ve bakın bakalım neler aldım J


Bir gömlek tutkusu başladı son zamanlarda bende J
Defacto'da bu gömleği gördüm ve tamamdır dedim... Gömlek ve t-shirt birlikte satılıyordu  J 
35 TL
T-shirtteki ayrıntılar..


Ivır Zıvır J
Bu tarağı niye aldın derseniz J  Aslında 2 sebebi var..
Birincisi krepe tarağı arıyordum ama hani şu kuaförlerde kullanılanlardan, ucu metal.. Ama bulamadım ve idare eder bir şeyler bulunsun elimde diye düşündüm..
İkincisi rengi fotoğrafta net çıkmamış ama çok tatlı, al beni der gibi bakıyordu 
J  Ben de dayanamadım..


(TIK)
Aslında hiç işime yaramayacak ama neyse J
Belki bir gün lazım olur diye.. :P


Aslında Dove sabun deodorant (sanırım adı bu) kullanıyordum ama geçen gün bitti. Çok memnun olmama rağmen bulamayınca ehh denemekten zarar gelmez diye düşünerek bunu aldım.










Bunu daha çok sevdim sanırım J




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...