_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

11 Nisan 2012 Çarşamba

Göz Kalemi


Geçen gün siyah göz kalemim bitmişti ve ne alsam diye düşünürken avon kataloğunda bu kalemleri gördüm :)  Avonun göz kalemlerini sevenlerdenim bende.. Aslında her renginden sipariş verecektim ancak deneme amaçlı sadece siyahını aldım ve memnun kaldım diyebilirim :)  Ucu oldukça yumuşak ve akma yapmıyor.. Tebrikler avon, kalemlerin konusunda beni mutlu etmeye devam ediyorsun  :)


Üzerindeki gül ve kalp detaylarını sevdim  :) 


NOT : Aldığım diğer ürün hakkında daha sonra bilgi vermeyi düşünüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...