_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi : Lens Solüsyonu

Daha önce lens kullandığımdan bahsetmiştim sizlere.. Yaklaşık 3 ay kadar (aylık lenslerden) şeffaf lens kullandıktan sonra renkli lens alma isteğime yenik düştüm :)  Aslında ilk lenslerimi de renkli almak istemiştim ama lens çapı / BC çok düşük olduğu için Türkiye'deki markaların birçoğunda bulamadım falan.. Baya uğraştım anlayacağınız :)
NOT : Şeffaf lens olarak Acuvue Oasys , renkli lens olarak Optima Natural Look kullandım (tık)
Lensleri aldık almasına ama bir de solüsyon sorunsalı başladı :)  Lensleri aldığım gözlükçü tanıdık ve bana yorum yapma şansı bile tanımadan şeffaf lensleri aldığımda ücretsiz olarak Renu solüsyonu verdi :)   -(Birçok gözlükçü lensin yanında ücretsiz solüsyon veriyor)- İlk lens ve solüsyon deneyimim olduğu için bilgisizliğimden dolayı hiç itiraz etmedim iyi ki de etmemişim açıkçası çok memnun kaldım..
Daha sonra tabi ki solüsyonum bitti ve bu sefer yeni solüsyonlar deneme kararı aldım..


Gördüğünüz 3 solüsyon da şuan elimde...

Eurosoft dışında diğer ikisini tatil öncesi almıştım..



Şuan kullandığım solüsyon bu. Açıkçası öyle yıllardır lens kullanmadığım için derinlemesine bir yorum yapmamı beklemeyin :)
Bu solüsyonu sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum. Yani sorunun ne olduğunu bilmiyorum ama sanki çok etkili değilmiş gibi. Lensler uzun süre gözümde kaldığında kaşıntı ya da batma falan yapıyor. Sanırım lenslerin daha çabuk kurumasına sebep oluyor. Renu markasını kullanırken bu süre daha uzundu. Lensler uzun süre gözümde kalacaksa maalesef bunu kullanamıyorum.







Eurosoft 350 ml.lik bir solüsyon olduğu için onu tatilde yanımda taşımaya üşendim. Yanımda götürdüğüm solüsyon bu oldu. Çantada taşımak için falan boyutu güzel.. Herhangi bir sorun yaratmadı, tatilim boyunca severek kullandım.. Artık lenslerim uzun süre gözümde kalacaksa bir gün önceden lenslerimi beklettiğim solüsyon bu oluyor. Eğer daha önceden planlı bir durum yoksa ve ani bir şekilde dışarı çıkmam gerekiyorsa (lenslerin ne kadar süre gözümde kalacağını bilmiyorsam) bu solüsyonla önce lenslere iyice dezenfekte işlemini uyguluyorum ve sonrasında lensleri 10-15 dk. (zamanıma göre, kalabildiğince uzun) solüsyonun içerisinde bekletiyorum. 








Evet, bu seyahatler için üretilmiş tek kullanımlık bir solüsyon. Yani yanınızda öyle koca şişeleri taşımak istemezseniz bunlardan 1 ya da 2 tane (kalacağınız süreye göre) yanınıza alıp gidebilirsiniz. Ben hem denemek hem de günlük olarak çantamda taşımak için aldım bunlardan. 
Gerçekten başarılı bir solüsyon. Normalde dışarı çıkarken yanıma lens kutumu alıyordum ama solüsyon taşımıyordum. Kabın içine bir miktar solüsyon doldurup o şekilde taşıyordum çantamda. Herhangi bir şey olur da lenslerimi çıkarmam gerekirse sorun yaşamak istemem açıkçası.. Ama artık bir adet bu solüsyondan ve lens kutum çantamda benimle geziyor :)




Denemek istediğim / tavsiye edilen başka lens solüsyonları da var ancak elimdeki bu bolluk bitmeden yeni bir solüsyon alma niyetinde değilim :)

Yeni solüsyonlar denedikçe sizlere yorumlamaya devam edeceğim..





2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. deneyeceklerim içerisinde yer alıyor :)
      umarım eurosoft biterse yeni bir solüsyon deneyeceğim..

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...