_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

4 Temmuz 2012 Çarşamba

DIY : Lip Balm :)

Evet, birçoğunuzun bildiği evde lip balm yapma işlemini uzun süredir bende kullanıyorum :)  Bugün yeniden bir lip balm yapmaya karar verince, belki bir yerlerde hala bilmeyenler/duymayanlar vardır diye aşama aşama fotoğrafladım..


Malzemeler:
Vazelin
Kullanmadığımız ya da rengini beğendiğimiz bir ruj (kırmızı renkli bir ruj tercih ettim ancak ruj vazelinle birleştiğinde olduğundan daha açık bir renk ortaya çıkıyor)
Temiz boş bir kap (ben bitmiş olan flormarın tekli far kabını kullandım)
Kaşık
:)




Bu işlemi isterseniz ruju keserek de yapabilirsiniz ancak ben koyu renk bir ruj olduğu için kaşığın tabanını biraz boyayarak kullanmayı tercih ettim. Kaşığa bir miktar da vazelin alıyoruz..


Daha iyi sonuç vermesi için ben eritmeden önce birazcık karıştırıyorum.


Vazelin iyice eriyene kadar ocakta ya da bir mum yardımıyla kaşığı ısıtıyoruz..


Vee kabımıza boşaltıyoruz..


Hemen soğuması için buzdolabına koymayı tercih ediyorum..




SONUÇ :


NOT : İçerisinde vazelin bulunduğu için özellikle bu yaz aylarında buzdolabında muhafaza etmenizi öneririm :)





4 yorum:

  1. ben de yaptım bundan harika oluyor cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum :) hem istediğim rengi elde etme şansım oluyor hem de kalıcılığı iyi bir rujla diğerlerine göre daha kalıcı bir lip balm sahibi olabiliyorum :)

      Sil
  2. bende yapıcam işte:D herkesler yaptı bende isterim evdeki rujları döküyorum işte akşama :D süper olmuşp mervecimmmm

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...