_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Film ≈ The Muppets





Hem yaz hem ramazan dernek 5 dk. bilgisayar başında oturmak bile ölüm gibi geliyor insana :(   Doğal olarak ne blogla ilgilenebiliyorum ne de başka bir şey yapabiliyorum.. 

Ehh hazır bilgisayar başındayken bir post yayınlama kararı aldım ve sanırım 5-6 kere izlediğim (hemde hiç sıkılmadan) bir filmden bahsedeceğim..

1993 doğumlu biri olarak öyle 80lerin sonları 90ların başları falan gibi cümlelere katılamayan bir insanım doğal olarak. Aslına bakarsanız o zamanlardan hayran olduğum o kadar çok şey var ki :)  

İnanılmaz derecede çizgi film manyağıyım :)   Saatlerce çizgi film izlesem ııı ıııhhh sıkılmam arkadaş :D  Ama hani şöyle biraz eskilerden olacak ne bilim sanki onlar daha eğlenceli geliyor bana.. Tabi ki yeni neslin bildiği çizgi filmlerden de sevdiklerim var..

Garfiled 
♥ , 
Ağaçkakan Woody, Ayı Yogi, Şirinler, Taş Devri (Çakmaktaşlar) , Happy Tree Friends, Kaptan Mağara Adamı, Heathcliff, Casper, Dennis, Pembe Panter, Sünger Bob, Afacan Lui, Tom ve Jerry, Donald Duck, Winnie The Pooh, Power Rangers (Hastasıydım) ,  Heidi, Ninja Turtles... (Belirli bir sıralama olmadan ortaya karışık..)


Amanın baya abarttım sanırım, say say bitiremedim :D   Hepsi hepsi hepsiiiii süper yaa :)

Neyse, konumuza dönecek olursak; ehh böyle bir çizgi film manyağı tabi ki animasyon izlemeye de bayılır :)

The Muppets'ın vizyona gireceğini öğrendiğimde nasıl bir çığlık attım tahmin edemezsiniz.. Her bir karaktere bayılıyorum.. Yani sadece Kermit için falan izlediğimi söyleyemeyeceğim :D  

Ben bunu tekrar tekrar izlerim arkadaş,  dedim.. Öyle de oldu valla. Aslında o kadar çok şüphem vardı ki, yani şirinleri izlerken nasıl bir şüphe duyduysam bu da aynen öyle işte. Acaba nasıldır, film şeklinde olunca sıkıcı mı olur, çizgi filmlerdeki kadar başarılı olmuş mudur vs. vs.. Bir sürü soru vardı kafamda ve o yüzden de izlemeyi baya bir erteledim diyebilirim. Ama sanırım en fazla 1-2 ay dayanabildim.. (tam olarak -ilk- ne zaman izlediğimi hatırlamıyorum)

Aman da aman ne de güzel olmuş :)  Çocuğum gibi valla, ne kadar övsem az.. Müzikallere bayılan biri olarak da ekstra ekstra artı puan verdim yani..

Hiç mi hiç sıkılmadan, tabiri caizse gözümü bile kırpmadan izledim her sahnesini.. Aşık oldum yaaa.. 

Aslında film 13 yaş ve altını hedef alınarak yapılmış ama eğer içinizdeki çocuk hala benimki kadar küçükse (gerçi benimde çok büyük olduğum söylenemez..) izleyin, izleyin, izleyin, izleyin.. :)

Evet, çok uzattım biliyorum.. Aslında daha da yazarım, sayfalar dolusu... Filmi biraz daha övmek istemiyorum, zaten en büyük alkışı hak ediyor benim gözümde.. 








Film Tanıtımı:



Yapım:
2012 - ABD,  Kanada
Tür:
Animasyon,  Aile,  Komedi,  Müzikal
Süre:
86 dakika
Yönetmen:

James Bobin 

Oyuncular:

Selena Gomez, 

Neil Patrick Harris, 

Amy Adams, 

Jack Black, 

Jim Parsons, 

Alan Arkin, 

Rashida Jones... 

Seslendirenler :

Selena Gomez

Neil Patrick Harris

Amy Adams

Emily Blunt

Mila Kunis

Jack Black

Katy Perry

Jason Segel

Zach Galifianakis

Sterling Knight

Whoopi Goldberg

Danny Trejo

Chris Cooper

John Krasinski

Ed Helms

Ricky Gervais

Rashida Jones

Sarah Hyland

John Henson

çınar nejat

Bill Barretta

Görüntü Y.:

Don Burgess 

Senaryo:

Jason Segel, 

Nick Stoller, 

Jim Henson, 

Nicholas Stoller, 

Yapımcı:



Jason Segel, 

John G. Scotti, 

Todd Lieberman, 

Martin G. Baker, 

David Furnish, 

David Hoberman






Bol Bol Fotoğraf : 










İyi Seyirler.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...