_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Kazandığım İLK Çekiliş :)


Bugün sabırsızlıkla beklediğim kargo geldi :) 
ÖZLEMİN RENKLİ DÜNYASI blogunun tatlı dilli sahibi SÜRPRİZ bir çekiliş yapmıştı ve çekilişte ojelerin de olacağını duyunca hemen katılmıştım :)  Yedek talihli olarak seçilmişim ve paketim bu sabah elime ulaştı..



Paketi görür görmez çooook heyecanlandım çünkü içinde neler olduğu hakkında bir fikrim yoktu :)



Çok cici bir kutu çıktı içinden :)




İçinde güzel bir not karşıladı beni..



Çoook Çoook Çoook güzel hediyeler bunlar :)

Biraz da yakından bakın :


Bu nail arta BA-YIL-DIMMMMM :)
Aslında çok fazla almak istediğim ama bulamadığım bir şeydi.. Kesinlikle çooooooook mutlu oldum :)





Bu 2. China Glaze ojem oldu :)  Daha öncekinden bahsetmiştim.. Yoğunluğu ve kalıcılığa aşık oldum resmen :)   Bu oje de beni çok mutlu etti :)

Tüm bu güzeller için Sevgili Özlem Ablaya (Abla diyorum çünkü benden büyük :) ..) sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.. 




4 yorum:

  1. güle güle kullan cnm hediyelerini

    YanıtlaSil
  2. Benım de cekılışım var bekleerıım :)
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/markozi-age-kozmetik-sponsorlugunda-bol.html

    YanıtlaSil
  3. BEĞENMENE ÇOOK SEVİNDİM..GÜLE GÜLE KULLAN..

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...