_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Eskiden Oyuncaklarımız

"Eskiden" yazılarım devam ediyor :)
Öyle uzun uzun yazmak yerine sizleri fotoğraflarla baş başa bırakmak istiyorum..


Tıpatıp aynısından bir atarim vardı :)


En çok oynadığımız oyunlardan biridir hiç şüphesiz



Aylardır şu stres yayları denen şeyden arıyorum.. 
En sevdiğim oyuncaklarımdan biriydi. Nasıl oldu da saklamadım bilmiyorum ama çok pişmanım..
Gören / Duyan / Bilen herkesin dikkatine : İSTİYORUMMM


Evet, hata sakladığım birkaç tasom var benimmm :)




İSTİYORUM İSTİYORUM İSTİYORUMMMM




Yapabilen var mıydı?
Gözüm kapalı bile yapabiliyorum hala :)
2 tane saklıyorum..



Lazerimi saklamasam olmazdı :)




İSTİYORUMMM




Bu bebekleri hatırlayan var mı?
Mis gibi kokarlardı hani..




Hepsiyle de uzunnn uzunn oynamışlığım vardır :)
Bazen keşke hepsini saklasaydım dediğim bile oluyor..


Eski oyuncaklar denildiğinde aklıma ilk olarak Oyuncak Müzesi geliyor. Uzun zamandır gitmeyi istiyorum ancak fırsat olmadı. İnşallah gidip saatlerce o oyuncaklara bakarak iç çekeceğim..


8 yorum:

  1. ah ah beni nerelere götürdü bu oyuncaklar,sokak oyunlarımız,önce bende olacak havaları :)
    söz yay bulursam seninle irtibata geçicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok sevinirim :)
      öyle çok büyük bir yaşım yok ama gerçekten özlüyorum tüm o oyunları ve oyuncakları.. şimdiki çocuklar gerçekten çok "şanssız".. :(

      Sil
  2. nasıl sevindim görünce hepsini keşke saklasaymışım bizim çocuklarımızın böle hatırlayacağı oyuncakları oalcak mı acaba bilgissayar oyunlarından başka :) hepsini yad ettim sayende bulursam alıp bi kenara koyucam bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :)
      sanırım bizden sonrakiler hatıra olarak saklayabilecek bir şey bulamayacaklar.. tüm bu güzelliklerin zevkini yaşayamayacaklar.. bende bulabildiklerimi alıp bir köşede saklamak istiyorum, belki ileride çocuklarımda bizler gibi severek oynarlar diye :)

      Sil
  3. benim çocukluğuma ait hepsi!!
    geçmişe gittim geldim bu postla beraber...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu duyguyu yaşatabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Bizim bir muhabbet kusumuz vardi kafesinin icinde o stres yaylari vardi canim surekli onun icinde kostururdu... Beni eski yillara göturdunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski, güzel anılarınızı hatırlatabildimse sevindim :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...