_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

5 Temmuz 2012 Perşembe

Film ≈ Savaşçı - Jadesoturi / Jade Warrior

Şu postumda kardeşceğizin şarkısını paylaşmıştım. Şarkının başında ve sonunda kullanılan replikleri soranlar oluyor :)  Evet, replikler Savaşçı filmine ait.. Ben de sizlere bu filmden biraz bahsetmek istedim :)



Öncelikle biraz bilgi : 




Tür: Aksiyon/Macera/Fantastik (vee bence en çok !!!AŞK!!!)

Yönetmen: Antti-Jussi Annila

Başrol: Markku Peltola, Tommi Eronen
Yapımcı: Petri Jokiranta, Tero Kaukomaa
Senaryo: Petri Jokiranta, Antti-Jussi Annila
Oyuncu: Krista Kosonen, Jingchu Zhang, Taisheng Chen
Kurgu: Iikka Hesse
Görüntü: Henri Blomberg
Dil: Türkçe Dublaj, Orjinal
Yıl: 2006
Konusu:Jade Warrior, iyi ve kötü arasındaki ezeli savaşın ortasındaki destansı bir aşk hikayesini anlatıyor.
Kalevala olarak bilinen bir Fin halk efsanesinden, ayrıca Fin ve Çin mitolojilerinden esinlenilen film, fantezi ve kung fu’yu birleştiriyor. Olaylar iki farklı zamanda ve yerde geçiyor: modern zamanın Finlandiyası ve eski Çin.
Jade Warrior; Finlandiya sinemasında daha önce görülmemiş yaratıcı özel efektlerle tamamlanan, hayal gücü yüksek, görsel olarak etkileyici bir film. Efektleri, usta işi dövüş sahneleri, nefes kesen güzel manzaraları ve görkemli görüntüleriyle “Jade Warrior” size unutamayacağınız dakikalar vaat ediyor.


Birkaç fotoğraf :







Evet, kesinlikle TAVSİYE EDİYORUM..
Film süper, hüper, fiber sürükleyici :D



Eğer filmi izleyecek olursanız yukarıdaki kare yaklaşık 50. dk.ya ait.  Filmin en çok beğendiğim bölümlerinden biri.. Aşağı yukarı 45.-55. dk.lar arasını çok çok çok çok beğendim :)  Pür dikkat izledim diyebilirim :)
Film hakkında çok fazla şey söylemek istemiyorum; izleyin, görün :)
Zaten filmi anlatacak kelime de bulamıyorum :)

.
.
.
.
.
.

Filmi kaç kişi beğenir bilmem ama yakın zamanda bir kitap tavsiyesinde bulunmak istiyorum :)  Aslında -sanırım- 2010 yılında okuyup bitirdiğim bir kitaptı ama bu filmi izledikten sonra aklıma geldi :)  Ben de sizlerle paylaşmak istiyorum... 

.
.
.
.
.

Beynimizin en ilkel haliyle aşık oluruz: Sürüngen beyniyle... Aşık olunca serotonin seviyemiz bir nevrozun seviyesine düşer. Normalde bu depresyona yol açar ama aşık insandaki sonucu sevdiği kişiye tapılmasıdır ve bu uyuşturucu gibidir. Ama uyuşturucunun etkisi geçtiğinde vücut artık kendini diğer kişi olmadan düşünemez. 

İşte bu bağımlılığa bir isim vermişler: Aşk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...