_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

27 Haziran 2012 Çarşamba

Saat Aşkı :)

Babamdan mı bana bulaştı bilmem ama saat hastalığı olan bir insanım :)   Evde çeşit çeşit bir sürü saatim var ama yinede bu güzeli görünce almadan edemedim :)
Şu güzelliğe bakar mısınız :


Facebookta şu sayfadan 15+7 TL. (7.TL kargo ücreti) aldım :)
Sayfadaki ürünler ithal, o yüzden de birçok yere göre oldukça ucuz.. Kapıda ödeme kolaylığı da tanıdıkları için içim rahat bir şekilde sipariş verdim ve bugün elime ulaştı.. 

cici cici gezerim artık :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...