_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

4 Haziran 2012 Pazartesi

Mor :)

Havaların ısınmasından mıdır bilmem ama şu sıra sürekli renkli şeylerde gözüm :)  Daha önce aldığım Golden Rose ojeler içinde denemediklerim vardı. 54 numara (mor) olanı mesela :)   Üstelik bende Flormar'ın (415) benzer bir tonu vardı. Yani ben öyle sanıyordum :)   Golden Rose daha açık ve daha tatlı durdu sanırım :) 



Not: 1) Fotoğraflarda mat çıkmış :S   Nedenini bilmiyorum ama bir türlü net yakalayamadım. Renk, ilk fotoğraftakiyle neredeyse aynı (daha parlak)   2 kat sürülmüş haliyle bu rengi elde ettim.
2) Flormar (415) için tık 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...