_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

7 Haziran 2012 Perşembe

China Glaze İle Tanışma :)


Ojeli Günler J

Çeşitli blogları takip etmeye başladığım ve bir blog sahibi olduğum günden beri merak ettiğim, denemek istediğim ürünlerin sayısı bir hayli arttı. Bunlardan biri de “China Glaze” ojeleriydi. Birçok blog sahibi oldukça iyi yorumlarla bahsediyor bu ojelerden.
Benim merakımın artmasını sağlayan sevgili Nimo oldu. Blogunu takip etmekten büyük keyif alıyorum. China Glaze ojelerini tanıttığı bir seri portu var
J  Yorumları ve paylaştığı fotoğraflar bu ojelere resmen aşık olmamı sağladı.
Ben de bu ojeler hakkında kapsamlı bir araştırma yapmaya başladım. Fiyatları, nereden temin edebileceğim, yoğunluğu, kalıcılığı (bir çok ojede sürdükten birkaç saat sonra uç kısımlarında soyulma meydana geliyor) ve aklıma takılan ne kadar soru varsa hepsi için cevaplar aradım.
Bu doğrultuda chinaglaze.com.tr adresine bir mesaj attım. Hiç beklemediğim kadar hızlı bir cevap aldım
J Müge ÖZKOR büyük bir sabırla tüm maillerime karşılık vererek beni gerçekten çok mutlu etti. (Kendisine çoooook teşekkürler) Böyle anlayışlı ve tatlı dilli çalışanlarının olması çok iyi J Uzun uzun mailleşmelerimiz sonucu beni şubelerine davet ederek ürünleri deneyebileceğimi, benimle ilgileneceklerini de belirttiğinde çok sevindim J
Henüz (finaller vs. yüzünden) şubeye gidip kendisiyle tanışma ve ürünleri deneme şansım olmadı ancak bu süre içerisinde ilk China Glaze ojeme sahip oldum
J
Bahsedildiği kadar varmış; yoğunluğu, kalıcılığı hatta fırçası ve şişesi dahi bir harika. Kuruma süresi ideal derecede hızlı.
Sanırım bu ojelerden renk renk alacağım; kesinlikle yeni gözdem oldular.

İşte sevgili ojeciğim J

NOT : Yüzük parmağımda ALIX AVIEN var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...