_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

22 Haziran 2012 Cuma

Ürün İncelemesi : Blistex Classic Lip Protector

Evet, bugün sizlere yeni tanıştığım bir üründen bahsetmek istiyorum
 "
Blistex Classic Lip Protector"..
Kendisi 5 TL. civarında satılan bir ürün.


Ürünün özellikleri : 

• Gün boyu yumuşaklık ve pürüzsüzlük sağlayan koruyucu bakım 

• Özel içeriğindeki Aloe Vera, E Vitamini, Jojoba Yağı ve Balmumu ile dudaklarda maksimum koruma ve nem sağlamaya yardımcı olur. 
• Rahatlatıcı formülü ile dudakları kuru ve soğuk hava koşullarının olumsuz etkilerine karşı koruma altına almayı destekler. 
• SPF 10 özelliği ile dudakları güneşin zararlı etkilerinden korumayı destekler.

"Bu ürün ne zamandır var? Herkes duydu da bir ben mi kara cahilim?" gibi düşüncelerim oldu elbet ama ne olursa olsun bu ürünle tanıştığım için mutluyum :)

Kesinlikle her yere benimle geliyor kendisi, bir an bile yanımdan ayırmıyorum... Aklıma geldikçe tazeliyorum :)

Bana göre ürünün tek kötü yani hemencik eriyor/şeklinin bozuluyor olması. Zaten renksiz bir ürün. Dudaklarımda herhangi bir ağırlık yapmıyor, yapış yapış olmuyor, ımm tadı da oldukça iyi... Kısacası kendisiyle çoook iyi anlaşıyoruz :)




Sanırım meyve aromalı çeşitleri falan da varmış, bu bittiğinde onları da denemek isterim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...