_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

25 Haziran 2012 Pazartesi

Çekilişe Dair

Arkadaşlar şuan + haklar dahil çekiliş için 37 hak oldu... :)

DİKKAT..!

Şartlarımı dikkatli okumanızı tavsiye ediyorum, lütfen...
Twitter da paylaşım yapanlara hak tanımadım..!
Paylaşım linklerinde sorun olanların, sırf haksızlık yapmamak için, tek tek profillerine girip baktım. Ancak paylaşım yapmamış olan kişiler çekilişten elendi. Yorumunuzda sayfamı beğenip beğenmediğini belirtmeyen kişilerin bile profil linkleri aracılığıyla durumunu kontrol ederek, beğenmişse + hak verdim. Kimseye hiçbir şekilde haksızlık yapmak istemiyorum...

TWİTTER PAYLAŞIMLARI GEÇERLİ DEĞİLDİR..!
LÜTFEN PAYLAŞIM LİNKLERİNİZİ DOĞRU VE EKSİKSİZ OLARAK YORUM BIRAKIN..
NOT : FACEBOOK PROFİL LİNKİNİZİ, SAYFAMI BEĞENDİYSENİZ PAYLAŞINIZ Kİ BULMAM KOLAY OLSUN.. FACEBOOK'TA PAYLAŞIM YAPANLAR MUTLAKA PAYLAŞIM LİNKLERİNİ DE PAYLAŞSINLAR..


Duyanlar duymayanlara anlatsın :D

Çekiliş Linkim:
http://mmerwe.blogspot.com/2012/06/cekilisim-var.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...