_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

3 Haziran 2012 Pazar

Ürün İncelemesi : The Body Shop


Body Shop'u bilmeyen yoktur sanırım :)   

Dün Form İstanbul'a gittim. (Aslında hafta sonu bu tür yerlere gitmek benim için tam bir işkence. Ancak annemin çocukluk arkadaşı - İzmir'den geldi- ve annem "hadi gidelim, hem bir şeyler yer içeriz" dedikleri için onlarla gittim.) Uzun zamandır fondöten almak istiyordum. Gitmişken onu da aradan çıkarırım diye düşündüm :)
Body Shop'un iyi bir yönü var (her yerde aynı mı bilmem) çok fazla ilgileniyorlar. İstediğin ürünü istediğin kadar deneme, test etme şansın var.
Birkaç çeşit fondöten arasından hangisini tercih etmem konusunda çok kararsız kalınca denemeye karar verdim (iyi ki de denemişim, hem ürün olarak hemde numara olarak karar vermem kolaylaştı)
Benim en son karar verip aldığım ürün 04 numara ama ilk başta baktığımda bu bana uymaz diyerek ilgilenmemiştim bile :)
Aynı ürünün hem yağlı ciltler için olanı hem de kuru ciltler için olanı var. Ben çok aşırı yağlı bir cildim olduğu için tabi ki yağlı ciltler için olanını aldım :)
 

(44.90-TL)

Çok bereketli bir ürün olduğu kesin. Ben birazcık fazla kaçırdım görüldüğü üzre :)  Ancak yüzümün tamamı için bile birkaç damla yetiyor.
(fotoğraflar bileğimde uygulanmış hali)

Ben kesinlikle yüzümde kalıp gibi duracak hatta benimle hiç alakası bile olmayacak bir renk bekliyordum açıkçası. Aslında ilk sürüldüğünde ve tam dağıtılmadığında öyle duruyor ( leke gibi :D   )   Ancak birkaç saniye beklediğinizde cilt renginizle bütünleşiyor ve o kötü görüntü ortadan kalkıyor :)
Kapatıcılığı benim için ideal. Cildi havasız bırakmıyor, cildinizin nefes aldığını hissediyorsunuz. Güneş ışınlarına karşı koruma özelliği varmış. Kalıcılığı da oldukça iyi.
Çoook uzun süre bitiremeyeceğim bir ürün olduğundan birlikteliğimiz baya uzun sürecek :D

NOT : Body Shop'un sevdiğim bir özelliği daha var :)

    




     Ürünlerini poşetlemek yerine kese kağıtlarına koyuyorlar :)  Kesinlikle çok güzel bir incelik. 

    Kağıt israfına karşıyımdır ancak geri dönüşümün bu kadar önem kazanması bu katı halimin biraz olsun yumuşamasına neden oldu. Hem doğada yüzyıllarca erimeyen poşetler yerine geri dönüşümden elde edilen kese kağıtlarının kullanılması çok daha iyi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...