_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

30 Kasım 2013 Cumartesi

MAC Melba Allık

Bugünün konusu uzun süre almak için yanıp tutuştuğum, aldığım günden beri de aşk yaşadığım MAC'in Melba allığı olsun istedim. Zira bu allığa blogumda yer vermemek büyük haksızlık olurdu.
Bu allığı ilk olarak Gizem İlktan'ın youtube videolarında görüp çok beğenmiştim. Kendisi uzun süre "Melba, Melba, Melba..." diyerek herkesi meraklandırdı bu konuda. Benim gibi birçok kişi de Gizem İlktan sayesinde tanıştı bu allık ile. Ne yazık ki bu alığa en geç kavuşanlardan biri ben oldum.

Bu allıkla tanışma hikayemi bir kenara bırakıp ürün ile ilgili konuşmak gerekirse;


MAC Melba, tam bir mercan-şeftali. Oldukça mat bir allık olmasına rağmen tebeşirimsi yapıdan uzak. MAC'in diğer mat allıkları gibi fazlasıyla pigmentli, fırçanıza alacağınız az miktardaki ürün yeterli olacaktır. Ancak aşırı pigmentli bir allık olmasına rağmen doğal duruşu sayesinde hiçbir riski yok.


Ben genelde Real Techniques'in Blush Brush allık fırçası ile uygulamayı tercih ediyorum ve istediğim doğal görüntüye kolayca kavuşuyorum. Gerekli gördüğüm durumlarda ürünün fazlalığını temiz bir pudra fırçası ile dağıtıyorum ya da üzerinden çok hafif pudra geçiyorum.


Rengi tenden tene fark ediyor; esmerlerde daha pembemsi dururken, beyaz tenlilerde turuncumsu bir hal alıyor. Benden çok daha esmer birinde deneyerek karşılaştırdığımda iki farklı allık gibi durdu.
Çok esmerler dışında her cilt rengine yakışacak bir allık olduğunu düşünüyorum. Ancak yine de almadan önce bir incelemenizi tavsiye ederim. Sizin cildinizde farklı bir renge bürünebilir :)
Bazı bloglarda The Balm'ın  Fırat Boy allığı dupe olarak gösterilmiş. Bana kalırsa Fırat Boy; Melba'ya göre daha açık ve pembe bir allık. Alternatif olarak değerlendirilebilse de dupe olarak görmüyorum.
Her tür makyajda, yaz kış kolaylıkla kullanılabilecek doğal ve kalıcı bir allık arıyorsanız göz atmalısınız.
MAC allıkların fiyatı 68 TL. Pan olarak alırsanız da 54 TL'ye sahip olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...