_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

18 Kasım 2013 Pazartesi

MAC Alışverişim : Pro Palette Large / Dou - Pro Palette Blush X6 Insert - Power Blush / Pro Palette Refill Pan (Melba)


Uzun süredir kararsızlık sancıları çektiğim, bir gün "Hayır, gereksiz." dediğim halde ertesi gün "Banane yaa istiyorum işte!" diye inlediğim MAC alışverişimi sonunda gerçekleştirmiş bulunuyorum.


Daha önce blog alışverişleri sayesinde 3 adet MAC allık (Fleur PowerPink SwoonFrankly Scarlet) sahibi biri olarak her biri ile ayrı ayrı aşk yaşıyorum. Bu sayede "MAC, gereksiz pahalı bir marka." düşüncemden de sıyrılmış bulunuyorum. Hala bazı ürünlerin fiyatları anlamsız bir şekilde pahalı gelse de birçok ürün, fiyatlarını sonuna kadar hak ediyor bence. 

Hal böyle olunca uzun süredir deliler gibi istediğim MAC'in Melba isimli allığını almaya karar verdim. İlk başta normal kutulu allıklarından almayı düşünsem de son anda fikrimi değiştirerek palet içine yerleştirilebilen pan allıklara yöneldim. 
Şuan özel koleksiyonlar dışında, ambalajlı / kutulu MAC allıkların fiyatı 68 TL iken palet içerisine yerleştirilebilen pan allıklar 54 TL. Elbette ki bu durum tercihimi etkileyen önemli bir faktör oldu. 
Ayrıca daha önce blog alışverişlerimden aldığım Frankly Scarlet adlı allığın ambalajındaki çizikler canımı sıktığı için onu da depot ederek palete yerleştirebileceğimi düşündüm.


Aldığım bu güzeller güzeli MAC - Melba allığın yazısı yakında blogda olacak.

Elbette ki alışverişim sadece allık ile sınırlı kalmadı. Bu allığı yerleştirebileceğim bir palete ihtiyacım vardı. MAC bir süre önce paletlerini değiştirdiği için birçok mağazada eski paletleri tükenmiş. Dou palet almak zorunda kalınca bir de yanına allıklarımı düzenleyebilecek X6 Insert eklenmiş oldu.


Tüm bunların gerekli olup olmadığı bir tartışma konusu olsa da ben bu alışverişimden memnunum.
Darısı hayalini kurduğum diğer tüm MAC ürünlerinin başına diyelim mi? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...