_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

5 Aralık 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi : Avène Termal Su

Fotoğraflanmayı bekleyen pek çok ürün, yazısının yazılmasını bekleyen pek çok fotoğraf var şu sıralar. Hayatım ve dolayısıyla bu blog ne zaman sakin bir düzene girecek hiçbir fikrim yok.
Sınavlarımı yeni atlatmışken yetiştirmem gereken çok sayıda iş olması, dinlenmeme dahi engel oluyor. Ancak fırsat buldukça çok da özenli olmasa bile ufak ufak yazılarla blogu boş bırakmadan devam etmeyi düşünüyorum. Aslında aklımda uygun zamanı bekleyen pek çok fikir ve proje var.
Özel hayatım dahil her şeyi zamana bırakmış durumdayım ve umuyorum ki zaman beni yanıltmaz :)

Bu kadar gevezelikten sonra asıl konumuz olan Avène Termal Su hakkında konuşabiliriz sanırım.


 Eylül ayında Miskin Kek'in Mamacim.com ile düzenlemiş olduğu çekilişi kazandığımla ilgili bir yazı yayınlamıştım blogda. Çekiliş hediyelerimden biri de Avène Termal Suyun 50ml.lik boyuydu.
Ürün elime geçtikten yaklaşık 1-2 hafta sonra kullanmaya başladım ve neredeyse bitmek üzere. Bu kadarlık kullanımın yorumlarımı paylaşmam için yeterli olacağını düşünüyorum.


Öncelikle ürünün 50 ml, 150 ml, 300 ml'lik farklı seçenekleri bulunuyor. Fiyatı da boyutuna göre 10-30 TL arası değişiklik gösteren bir ürün. Spreyli yapısı elbetteki kullanım kolaylığı sağlıyor. Üstelik ürünü az miktarda püskürttüğü için bölgesel kullanımlar için de oldukça uygun.
Oldukça fazla kullanım alanı var. Ürünü kullanmaya başlamadan önce ufak çapta bir araştırma yaparak nasıl ve ne şekilde uygulayabileceğim hakkında bilgi toplamıştım.

* Gün içerisinde ve makyaj öncesinde cildi nemlendirmek, nemlendiriciye hazırlamak; yağlı, karma veya normal bir cildiniz varsa nemlendirmesi yeterli olacaktır.
* Kızarıklık ve tahrişi gidermek; alerjik bir bünyem olduğu için zaman zaman (alerji sebebiyle) aşırı burun kaşıntısı yaşayabiliyorum. Sonrasında doğal olarak kıpkırmızı bir burunla gezmek fazlasıyla canımı sıkıyor. Bu ürün sayesinde kullandıktan kısa bir süre sonra kızarıklıklardan kurtuluyorum. Ayrıca kaşıntı esnasında kullandığımda kaşıntımı hafifleterek oldukça rahatlatıyor.
- Ayrıca hassas ciltler bilirler ki kişisel temizlik sonrası oluşan kızarıklıklar kaşıntıya sebep olur. Hatta zaman zaman aşırı kaşıntı sebebiyle o bölge tahriş olur. Bu durumu önlemek açısından özellikle koltuk altımda kullanarak büyük bir dertten kurtuldum. Bu sayede keşfettim ki ter kokusunu engelliyor.
* Pudra görüntüsünü hafifletmek; makyaj sonrasında kullanımlarda yüzünüzü fazla pudradan arındırmak ve oluşan yapay görüntüyü ortadan kaldırmak konusunda oldukça başarılı. Bazı bloglarda makyaj sabitleyici görevi olduğunu okudum ancak pek işe yaradığını düşünmüyorum.
* Sivrisinek, arı ve sivilce yaraları; hayattaki en büyük fobilerimden biri arı olduğu için görür görmez bulunduğum yerden uzaklaşıyorum. Bu sebeple çok şükür hiçbir arı faciası yaşamadım. Ancak sivrisinek ısırıklarından muzdarip biriyimdir. Bu konuda çok iyi bir kurtarıcı olduğu kesin. Özellikle buzdolabında bekletip uyguladığınızda hem serinletiyor hem de kaşıntıyı ortadan kaldırıyor.
* Güneş yanıklarını tedavi etmek; kullanmaya başladığım zaman dilimi sebebiyle bu konuda herhangi bir test yapamadım. Ancak yine hassas cildim sebebiyle yazın pancar gibi gezdiğimden dolayı bu konuda en kolay test edebilecek kişilerden biri olduğum kesin :))

Biter bitmez kesinlikle yenisi alınacak bir ürün. Denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...