_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

9 Eylül 2013 Pazartesi

Çekiliş Hediyelerim


Yine bir kazanılan çekiliş ve çekiliş hediyeleri :) Bu sefer Miskin Kek'in Mamacim.com ile düzenlemiş olduğu çekilişi kazandım. Hediyeler yukarıda görmüş olduğunuz gibiydi. Ben mail atarken BB krem için renk belirtmeyi unutmuşum (iki renk seçeneği var) fakat firma o kadar ilgili çıktı ki gönderim yapacağı gün beni arayarak istediğim rengi sordu. İstedikleri rengi yollamak yerine böyle bir incelik yapmaları çok hoşuma gitti.




Ayrıca çekilişe dahil olmadığı halde bir sürü de tester yollamışlar. Eğer her alışverişte de bu kadar bonkör davranıyorlarsa şahane :) Üstelik Miskin Kek sayesinde tanıştığım bu sitede kargo ücretinin sadece 1.99 TL olduğunu görünce de çok şaşırdım. Kesinlikle bundan sonra online alışverişlerimde tercih edeceğim bir site oldu. Hem Miskin Kek'e hem de Mamacim.com'a çok teşekkür ediyorum. 
Merak ettiğiniz bir ürün varsa tanıtım yazısı için öncelik verebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...