_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

24 Ekim 2012 Çarşamba

Market Alışverişinden Payıma Düşenler :)

Bugün hazır babam evdeyken market alışverişine çıkalım dedik ve tabi bende koşa koşa gittim :)



Kışın meyve ve bitki çayları içmeyi seviyorum.
Ehh havalar soğumaya başlayınca bende de bu takıntı yeniden boy gösterdi.
Dün baktım ki sadece 2 adet elma çayım kalmış.
Bugünkü alışveriş beni işime yaradı yani :)
Normalde Lipton'un çaylarını alırım ama pek bir şey kalmamış.
Bende Doğadan çaylarına da bir şans vermeye kadar verdim ve sepete ekledim.
Umarım pek fark yoktur.




Tam kasaya doğru ilerlerken bu bardaklar dikkatimi çekti :)
Bende aynı modelin çay bardakları var.
Aldığımız yerde tek bir tane 6'lı kalmıştı ve annem sonradan bir 6'lı bardak daha alır takım yaparız dediği için bir arayış içerisindeyim.
Bekli vardır diye bakındım ama bulamadım.
Kasaya doğru yönelmiştim ki bu bardaklar aklımda kaldı ve geri dönüp hoooppp sepete... :)
Tabi ki çeyizde yerlerini alacaklar.
Bir de bunların daha uzun olanlarından arıyorum umarım bulabilirim :)
Bardak takındım tüm hızıyla sürüyor.. :)
Bayram öncesi çeyize yeni ciciler eklemek harika :)




4 yorum:

  1. bardaklar bulaşık makinesindeçok çabuk renkleri atıyor aynısından almıştım da :) haberin olsun cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgilendirdiğin için teşekkürler, o zamana kadar bu bilgi aklımdan çıkmazsa elde yıkarım artık ne yapalım :)

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canım :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...