_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

1 Ekim 2012 Pazartesi

Eksik Avon Siparişi

Son gelen Avon siparişlerim içerisinde bir eksiklik olduğunu söylemiştim.
Cuma günü gelmiş ancak evde kimse yoktu ve postaneye geri dönmüş..
Daha önceleri Avon siparişlerimi bir arkadaşıma veriyordum ama artık ona sipariş veremediğim için facebookta tanıştığım biri aracılığıyla alışveriş yapıyorum ve sadece ekstradan kargo ücretini ödeyerek siparişlerime ulaşıyorum..


Neyse efendim bugün postaneden paketimi aldım.



Önceki siparişlerimin geldiği hali fotoğraflamamıştım ama bu görüntüyü görmenizi istedim :)

Ürüne zarar gelmesin diye büyük bir çaba sarf edilmiş ve hasarsız bir şekilde elime geçti :)



Soft Must EDT  :  17 TL

Bu parfümü böyle indirimde yakalamışken kaçırmak olmazdı :)
Evet ağır bir kokusu var ama bence çok hoş.
Üstelik tenimde çok çok daha güzel bir kokuya bürünüyor :)



2 yorum:

  1. hayırlı olsun canım,bana ağır geliyor ama tende kaldıkça güzelleşiyo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben parfümlerin kişiden kişiye değiştiğini düşünenlerdenim.. herkeste aynı kokmuyor.. teninin kokusu ile bütünleştiğinde farklı bir etki yaratıyor.. o yüzden bu tür kokuları seviyorum :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...