_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

8 Ekim 2012 Pazartesi

Güzel Bir Gün ve Bir Tiyatro


Evet, bu haftaya oldukça enerjik başlıyorum ve inşallah hep böyle devam eder :)
Garfileld^la birlikte pazar günü tiyatroya gitme kararı almıştık. Benim merak ettiğim oyunun saati ve günü ikimiz için de uygun olunca bu fırsatı değerlendirmek istedik.
Cuma günü akşam aldığım bir mesaj ile Zuzu*mun İstanbul yolunda olduğunu öğrendim :)
Kendisinin Trakya Üniversite'sinde okuduğunu söylemiştim.
Ehh cuma akşamı gelip pazar akşamı döneceği için pek plan girişiminde bulunamadık. Ancak cumartesi akşamı ani bir kararla pazar sabahı birlikte bir kahvaltı organizasyonu gerçekleştirdik :)
Ben, Garfield, Zuzu*m ve Enişte Bey (Zuzu*mun erkek arkadaşı) sabah erkenden en yakın olabilecek mekan Forum İstanbul olduğu için kapağı oraya attık ve birlikte güzel bir kahvaltı yaptık :)
Daha sonra bizim tiyatro saatine ve enişte beyin iş saatine kadar vaktimiz olduğu için Garfield^ın isteği üzerine Fun Lab'a (Forum İstanbul'da bir eğlence bölümü) girdik.. Sanırım çok uzun süredir böyle bir şey yapmamıştım :)
Birkaç oyunun ardından ayrılacağımız saat geldi ve bir Garfield^la birlikte Ataköy'e doğru yol aldık.
Tiyatromuz 15:30'da olduğu için bir şeyler atıştırdık, sohbet ettik derken tiyatro saati geldi çattı :)


Gittiğimiz oyun "www.askbu-mu.com"

 

Ehh iletişim çağında olduğumuz malum ve bunu oyunlara yansıtmamak olmazmış zaten.
Aslında sonu tahmin edilebilir, klişeleşmiş bir oyun.
Ancak oyun esnasında çalan müzikler ve arka fonda sergilenen resimlere hayran oldum diyebilirim. Oldukça etkileyici bir şekilde düzenlenmiş.. 
4 kişilik bir ekipte (Doğacan TAŞPINAR, Füruzan AYDIN, Esra Pamukçu BOZKURT, Bulut AKKALE) bir kişinin mi oyunculuğu kötü / düşük seviyede olmaz..  Kesinlikle oldukça başarılı performanslar sergilediler.Zaten Yunus Emre Kültür Merkezinde izleyip pişman olduğum bir oyun olmadı bugüne kadar.





Fotoğraflar:











Veeee dünün ganimetleri :)



2 yorum:

  1. Bende çok severim yunus emre'deki oyunları.Bu oyuna gitmemiştim paylaşımınız için sağolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim güzel bir oyun tavsiye edebilirim :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...