_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

9 Ekim 2012 Salı

Çantamda ne var ? / What's in my bag ?

Blog için değişik fikirlerim olduğunu söylemiştim.
Ben dahil birçok kişinin severek izlediği videolar arasındadır sanırım "Çantamda ne var ? / What's in my bag ?" videoları.
Bende ilk defa böyle bir video çekmek istedim.
Videodaki rahatsız edici cızırtı hakkında bir fikrim yok :(
Bilgisayarda böyle değil yükledikten sonra neden böyle oldu anlamadım..
Sesini biraz kısarak izlediğinizde o kadar çok rahatsız etmiyor sanırım.
Kusura bakmayın.
Konu hakkında fikri olan varsa paylaşırsa memnun olurum.

Bunun dışında blogda görmek istediğiniz şeyler varsa da lütfen yorum bırakın, düşünceleriniz doğrultusunda hareket etmek isterim.



Telefon defteri fikri "azideev" kanalının sahibine aittir ..

5 yorum:

  1. Az önce ben de tam çantamın içindekiler ile ilgili bir post yazdım ve sonra paylaşımlara bakayım derken senin postunu gördüm :) tesadüf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet düzel bir tesadüf olmuş :) hemen uğruyorum bloguna :)

      Sil
  2. Çok seviyorum cantamda ne var videolarını. Seninki de cok guzel olmus canım.
    Bende beklerım :)
    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..
      en kısa sürede bloguna uğrayacağım

      Sil
  3. Size canta duzenleyicisi oneririm kizlar
    http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/2012/08/canta-degistirmenin-en-kolay-yolu-canta.html

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...