_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

4 Mayıs 2012 Cuma

Puantiye Sever Misiniz ?

Ben çok severim :)
Oje sürerken de sık sık aklıma gelir ve bir de bakarım ki parmaklarımı noktacıklar kaplamış :)
En son puantiyeli oje yaptığımda babam bütün gün "parmakların kızamık çıkarmış" diyerek gezdi :)

İşte kızamık çıkarmış parmaklarım (gerçi kırmızı değil, pembe) :





Bunlar da kullandığım ojeler :
Not : Şu "kireç beyazı" denen, soldan 2.ci ojenin marka ve numarasını bilmiyorum. Bir arkadaşımdan almıştım :)




Bir de sizin için internetten çeşitli fikirler buldum :)
Sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...