_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Mayıs 2012 Perşembe

GABRİNİ 404

Aldığım Gabrini ojeyi (404) sürdüğümde bir post yazacağımdan bahsetmiştim (burada)  Evet denedim :)
Öncelikle ojenin kokusundan nefret ettim :(   Bali gibi kokuyor :S  Benim için bir diğer kötü yanı ise sürerken zorlanmam oldu sanırım. Minik simler hemen sürülüyor ancak içindeki pullar bir türlü fırçaya gelmiyor. Sürerken fark ettim ki en çok kırmızı kalp barındırıyor içerisinde. Fazlaca çalkalamış olmama rağmen bir tek yıldız bile gelmedi fırçaya :( Hepsi alt kısımda kalmış sanırım. Neysee bende sim ve kalplerle yetindim :)


Kalyondan bahsetmiştim (burada) Her ojemin altına uyguluyorum.


İşte sonuç böyle..
Aman aman bir oje diyemeyeceğim. Çok da bayılmadım yani..
Mat oje üzerinde belkiiii daha hoş durabilir.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...