_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

2 Mart 2015 Pazartesi

Benefit Cosmetics - They're Real! Push-Up Liner || Gel Eyeliner

Taslaklarda kalmış bir inceleme yazısı ile Merhaba :)

They're Real! Push-Up Liner, Benefit'in "Kirpikleri kucaklayan, kalem formunda İLK jel eyeliner..!" sloganı ile çıkardığı ve elleriniz kelepçeliyken bile kolaylıkla sürebileceğinizi iddia ettiği bir ürün.



Benefit'in They're Real mascarasını severek kullanan biri olarak elbette ki bu ürünü oldukça merak ediyordum. Bir Sephora alışverişim sırasında deneme boyu verilince de ürünle tanışmış oldum.


Paketi ilk açtığınızda sizi "ürün koruyucu" turuncu bir tıpa karşılıyor. Ben ürünün kurumasını biraz daha geciktirebilmek için bu tıpayı her kullanım sonrası tekrar takıyorum.

Benefit They're Real! Push-Up Liner başlarda kesinlikle sevmediğim, hiç anlaşamadığım bir ürün oldu. Ancak kullandıkça dilini çözdüm ve kendisine alıştım. İlk kullanımlarımda ürün topaklanıyor ve düzeltmeye çalıştıkça önceki katmanlar siliniyordu. Ancak alıştıktan sonra bu sorunlar ortadan kalktı.


Benefit They're Real! Push-Up Liner tamamen makyajı pratik hale getirebilmek için tasarlanmış. Kalem formunda, silikon uçlu / fırçalı Push-Up Liner'ı alttan çevirerek kullanıyorsunuz. Açılı ucundan jel kıvamındaki eyelinerınız çıkıyor. Burada en önemli nokta tam kararında ürün çıkarabilmek. Fazla ürün çıkardığınızda ne yazık ki topaklanmaya sebep oluyor. Ürünün fazlasını içeri sokamadığınız için elinizin üzerine ya da peçeteye / pamuğa almalısınız. Bu durum da ürünün ziyan olmasına yol açıyor.


Ben ucunda az bir miktar ürün görene kadar çevirip 10-15 saniye kapağını kapatıyorum. Kapağı tekrar açtığımda ürün ilk ankine göre daha yumuşamış bir hal alıyor. Bu sayede tek bir hamle ile eyelinerımı sürebiliyorum. Tekrar üstünden geçme ihtiyacı hissetmediğim için silinme yaşamıyorum ve hiçbir topaklanma olmadan simsiyah bir görüntü elde ediyorum. Gün içerisinde hiçbir akma, bulaşma yapmıyor.

Tüm bu anlattıklarımı ve (yanılmıyorsam) 80 TL'lik fiyatını göz önünde bulundurursak benim için eksileri, artılarından ağır basan bir ürün oldu. Yarısından fazlası ziyan olan bir ürüne bu kadar para vermek pek de mantıklı gelmiyor ne yazık ki. Tam boyunu almayı düşünmüyorum.

GFC I İnstagram Facebook I Twitter I Pinterest I Google+ I Mail 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...