_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

12 Nisan 2015 Pazar

essence Artık RenkliDükkan.Com'da


Dün sabah gözümü harika bir paket ile açtım. essence markasına ait ürünlerden oluşan çok güzel bir makyaj çantası kapımı çaldı. Bu güzel hediyeler için essence markasına ve Arzu Hanım'a çok teşekkür ediyorum. Hepsini büyük bir keyifle kullanacağım :)

Paketin içerisindekiler; 
+ essence Pure Skin BB Krem : Çok merak ettiğim bir üründü. Rengi cildime uyacak gibi duruyor. Tam da havalar ısınırken keyifle deneyeceğim.
+ essence Sun Clup 8'li Far Paleti : Daha önce essence'in tekli farklarını denememe rağmen bu paleti almamıştım. İlk fırsatta deneyeceğim.
+ essence Studio Nails 6'lı Mini Törpü : Sanırım en çok buna bayıldım. Oldukça şirin gözüken bu minik törpüler tam çantaya atmalık.
+ essence I Love Extreme Volume Mascara : Daha önce 2 tane bitirdiğim ve çok severek kullandığım bir ürün. Elimde çok fazla maskara olduğu için almamıştım. Ancak elimdekileri azalttığımda tekrar severek kullanacağım.
+ essence XXXL Shine Lipgloss - 021 Red Blossom : Zaten elimde olan ve kullandığım bir ürün. Renkli de aynı olduğu için muhtemelen hediye edilecek.


essence ürünlerini benim gibi pek çoğunuzun da sevdiği biliyorum. Ancak gerek şehrinde Gratis ya da Rossmann olmadığı için gerek aradığı ürün mağazaya gelmediği için alışveriş yapamayan çok kişi var. Ancak essence artık bu soruna bir çare bulmuş :)


Genç kızların gözdesi essence ürünlerini bulabileceğiniz renklidukkan.com sitesi açıldı. Dudak, göz, yüz, tırnak, aksesuar, cilt ve parfüm kategorilerinde 500’den fazla essence ürünün yer aldığı renklidukkan.com’a Türkiye’nin her yerinden tek bir tıkla ulaşabilir, güvenli ve kolay bir şekilde alışverişinizi yapabilirsiniz. Üstelik 40 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...