_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

22 Şubat 2015 Pazar

Yves Rocher Arındıran Işıltı Veren Peeling || Kayısı Çekirdekli Yüz Peelingi


Yves Rocher'den yaptığım doğum günü alışverişimde yer alan ürünlerden birisi Kayısılı Peelingdi.
Bu ürünü ambalajı değişmeden bir süre önce almış ve çok severek kullanmıştım. Sonrasında bugün yarın diye erteleyerek farklı ürünlere yöneldim ve ürünü tekrar satın almadım. Bu süreçte aşırı yağlı cildim karma bir cilt halini aldı ve yanaklarımda pul pul bir görüntü meydana geldi.
Ne kadar yoğun bir şekilde nemlendiriyor olsam da bu görüntüden kurtulabilmek için iyi bir peelinge ihtiyaç duymaya başlamıştım. Doğum günü çeklerim bu ürünü almak için iyi bir fırsat oldu.



Öncelikle Yves Rocher Arındıran Işıltı Veren Peeling için sitede yer alan tanıtıma bakalım : İçerdiği Kayısı Çekirdeği tanecikleriyle cildi derinlemesine temizler ve pürüzleri giderir. Uygulamanın ardından ışıldayan yumuşacık teninizde hoş bir meyve kokusu bırakır.

Ürün gerçekten buram burak kayısı kokuyor. Koku hassasiyetiniz yoksa uygulama esnasından bu durum hoşunuza gidebilir. Kesinlikle rahatsız etmiyor.
Uygulama sonrasında o kokunun cildinizde kaldığını düşünmüyorum. Zaten ardından tonik, nemlendirici, serum vb uyguladığınız için o kokunun kalması pek de mümkün görünmüyor.
Işıltılı yapısı sayesinde uygulama sonrası cildinizin daha aydınlık ve sağlıklı görünmesini sağlıyor.
Arındırması pek çok peeling gibi oldukça zor. Ben sıcak suyla ıslattığım bir havlu yardımı ile arındırıyorum. Bu sayede cildimde daha az kalıntı bırakıyor ve ardından suyla durulamak kolay oluyor.
Barındırdığı tanecikler oldukça büyük ve sert. Bu nedenle cildinizin hassas bölgelerinden uzak tutmakta yarar var. Özellikle gözenekli bölgelerinize uyguladığınızda siyah noktaları oldukça güzel temizliyor. Ancak yeteri kadar nemlendirmezseniz soyulmalara sebep olabiliyor.

Ben haftada 1 kez uygulamayı yeterli buluyorum. Ardından tonik ve bolca nemlendirici uyguluyorum.
Çok hassas ciltliler, aşırı koku hassasiyeti olanlar ve yoğun sivilce problemi yaşayanlar dışında dileyen herkes en fazla haftada 1-2 kez olmak şartıyla kullanabilir.

1 yorum:

  1. bu peelinge bitiyorum.. acayip güzel.. http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...