_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

20 Ağustos 2013 Salı

Çekiliş İle İlgili


Biliyorsunuz ki çekilişimi 15'inde sonlandırdım. 
İlk kazanan 114. sıradaki Kırmızı Lale ve tekrarlanan sonuçta 35. sıradaki Bahçem Benim'den geri dönüş yapan olmadı. 

Kazanan kişiye mail atmamak ne kadar doğru bir karar bilmiyorum ama hala haber vermeyi düşünmüyorum. Çünkü bu hediyelerin beni gerçekten takip eden birine gitmesini istediğim için yapmıştım çekilişi.
Yeni bir sonuç belirlemek istemiyorum, çünkü sonucun aynı olmasından korkuyorum. Ayrıca yeni bir 2-3 günlük bekleme süresini de istemiyorum.
Bu olaylar sebebiyle çekilişimi iptal ediyorum. Aslında erteliyorum demek daha doğru olur. Sanırım yaz aylarında olmamız sebebiyle birçok kişinin tatilde olması çekilişi ne kadar tekrarlasam da geri dönüş olmayacağı ihtimalini yükseltiyor. Ben de bu hediyeleri belki yine aynı paketle belki de farklı hediyelerle blog ya da instagramda düzenleyeceğim yeni çekilişimde sizlerden birine yollamayı düşünüyorum.
Çekilişime katılan herkese çok teşekkür ediyorum.

4 yorum:

  1. haklısınız aslında ama üzüldüm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım maddi anlamda çok daha değerli hediyeler olan çekilişler daha çok ilgi görüyor ya da benim çekilişime katılanlar biraz fazla ilgisiz çıktı, bilemiyorum. çekiliş işinden biraz soğudum ancak telafi amaçlı bir şeyler düşünüyorum.

      Sil
  2. neden böyle olmuş ki üzüldüm ben de ama öyle de düşünmeyin hediyeleriniz gayet güzel bir rimel alırken bile düşünen tanıdıklarım var çevremde.. :( o yüzden takmayın kafanıza..
    sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Hediyeler hala paketlenmiş bir şekilde bekliyor. Telafi amaçlı bir şeyler düşünüyorum :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...