_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Bu Bayram Tırnaklarımda Alix Avien ile Altın Işıltısı..

Bildiğiniz gibi yarın bayram. 
Birçoğunuz gibi bugün ben de bayrama özel ojeciklerimi sürdüm.
Uzun zamandır merak ettiğim ve dayanamayarak geçen gün aldığım Alix Avien'in yeni ojeleri var tırnaklarımda.
Büyük olasılıkla bütün bir bayram bu ojelerle geçecek.



Öncelikle Alix Avien 24 K Golden Nails serisinden biraz bahsedelim.
Gördüğünüz gibi 2 minik ojeden oluşan bir set. 
24 Ayar gerçek altın parçaları içeriyor.
Birçok pahalı markanın (Zoya vb.) daha önce üretmiş olduğu bu seri Türkiye'de bir ilk.
Üstelik Alix Avien diğer markalara kıyasla çok daha uygun bir fiyata çıkardı bu seriyi.


Öncelikle set içerisinde bulunan siyah ojeyi 2 kat uyguluyorsunuz tırnaklarınıza.
Bence sette bulunan bu oje biraz gereksiz. 
Çok daha iyi iş çıkaran siyah ojeler de var.
Üstelik sadece siyah oje üzerine uygulamak zorunda da değilsiniz.


Daha sonra en zahmetli aşama başlıyor.
İstediğiniz yoğunluğa göre 2-3 kat altın parçaları içeren ojeyi sürüyorsunuz.
İçerisindeki parçacıkların az olması sebebiyle fırçaya oldukça zor geliyorlar.
Üstelik tek bir noktaya toplanmaması için sağa sola itiştirmek gerekiyor.
Bu benim için çok büyük bir dezavantaj.
Tahmin ettiğimden daha zahmetli bir iş çıktı.

Sonrasında isterseniz daha parlak ve canlı gözükmesi için üzerine bir top coat uygulayabilirsiniz.
Ben hem parlaklık vermesi hemde daha dayanıklı olması açısından bir kat uyguladım.
Ayrıca altın parçacıklarını düzeltirken ojenin görüntüsü biraz bozulabiliyor.
Bu görüntüyü ortadan kaldırmak için de top coat iyi bir yol.


Bunca eziyete rağmen tırnaklarımdaki şu görüntüyü gördükten sonra bu ojeyi çok sevdim.
Sık sık uygulayacağım bir set olmamasına rağmen özel günlerde büyük bir keyifle kullanılabilir.
Bu görüntüye sahip olabilmek için; setin fiyatı 13.5 TL

2 yorum:

  1. ben de bu güzelliğe kavuştum :) çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, sürdüğümden beri tırnaklarımı izliyorum :) sende güle güle sür :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...