_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

3 Ağustos 2013 Cumartesi

Bayram Alışverişi : Watsons, Gratis, Yves Rocher, Batik...

Öncelikle hepinizin Kadir Gecesi Mübarek Olsun.


Malum önümüz bayram.
Ben de bu sebeple bugün Forum İstanbul'a gittim.
Annem ve babamla neredeyse girmediğimiz mağaza kalmadı ancak içime sinen pek bir şey bulamadım.
6 saatlik yorgunluğa değdi mi derseniz; bence değdi :)
Watsons indirimini kaçırmamış oldum :)



Giyim adına kendime aldığım tek şey görmüş olduğunuz t-shirt :)
Kendisini daha önce internetten görüp aşık olmuştum.
Ancak gidip almak bu güne kısmetmiş :)
Kendisi Batik ürünü ve 19.99 TL.
Bir de grisi vardı ancak beyaz daha güzel duruyor gibi geldi.


Daha sonra ne zamandır gitmek istediğim Yves Rocher'e uğradım.
Nivea toniğimden memnun kalmadığım için onu arkadaşıma vermiştim.
Kendisi zaten onu kullanıyormuş :)
Ben de denemek istediğim Sebo Specific toniğime kavuşmuş oldum.
24.90 TL


Daha sonra Gratis'e uğradım.
Maksadım Essence standına bakmaktı aslında.
Me & My Ice Cream koleksiyonuna ait allığı yine bulamayınca diğer alınacaklara yöneldim.
Ecotools Pudra Fırçası : 15.50 TL
Kirpik Makası : 4.50 TL


Flormar Bronzer (Annemin arkadaşı için alındı) : 26.50 TL
Kayısı Yağı  : 6.00 TL
Babama parfüm falan da alınca 60 TL'yi geçmiş bulunduk.
60 TL've üzeri alışverişde Diadermine makyaj temizleyici 5 TL'ye düşüyordu.
Normal fiyatı 16.00 TL 
Madem öyle bir deneyelim dedim :)


Palmolive Body Butter Çikolata Tutkusu sadece meraktan alındı.
İnanılmaz güzel kokuyor. 6.99 TL
Down Under Şampuan : 12.50 TL
Zaten şampuanım bitmişti bu sefer de bunu denemek istedim.
Saç kremi kullanmadığım için boş yere almadım.


Ağız çalkalama suyuna ihtiyacı olduğu için kardeşimin isteği üzerine Listerine tercih edildi : 9.50 TL


Bu ürün de sadece meraktan alındı.
Zaten Bioderma kullanıyorum ancak aynı nitelikte bir ürün olduğu söylendiği için denemek istedim.
Eğer onun kadar iyiyse daha uygun fiyatlı olduğu için bundan sonra tercih edebilirim.
%30 indirimde : 15.99


NYC ürünlerini geldiği günden beri merak ediyorum.
Gitmişken alıp denememek olmadı.
Far paleti : 11.90 TL
Eyeliner : 6.99 TL
Eyelinerlarda 1 alana 1 bedava kampanyası vardı.
Belki birini çekilişe koyarım.


Rimmel London standında %50 indirim var.
Lash Accelerator (Annemin arkadaşı için alındı) : 19.99 TL
Kate Moss 104 : 12.99 TL
Lasting Finish : 15.99 TL


Almak için geç kalınmış bir ürün :)
Birçok blog yazısını yazdı bile.
Merak üzerine sonunda alındı.
Alix Avien Gold Nails : 13.50 TL


Pastel yeni allıklar çıkarmış ve görüntüsü harika :)
Pro Fashion :  18.90 TL


Pastel Oje : 2.65 TL

4 yorum:

  1. nyc eyelinerlarda 1 alana 1 bedava mı var gercekten :) gule gule kullan aldıklarını :)
    benim bloguma gelirsen cok sevinirm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleymiş, ben dikkat etmemiştim :) orada çalışanlardan biri 1 alana 1 bedava var bir tane daha alın dedi :)

      Sil
  2. Buara fırça arayışındayım acaba Ecotools pudra fırçasını beğendin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, tavsiye edebileceğim bir fırça. Ecotools'un diğer fırçaları gibi yumuşak ve yıkarken 1-2 kıl dışında kıl dökme sorunu da yaşamadım.

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...