_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

19 Şubat 2013 Salı

Ürün İncelemesi : Down Under Natural's Kivili Şampuan


Bu ürünü 2 hafta önce Watsons'tan 7.99 TL'ye almıştım.
O yazımın altına yapılan yorumlardan biri de bu ürün ile ilgiliydi. 
Ürünü aldığım günden beri 1 gün ara ile kullanıyorum.
Sanırım düşüncelerimi söylemek için yeterli bir süre :)


Hayatımda sadece 1 kere saç kremi kullandım, onun da yarısını arkadaşıma verdim.
Bana saç kredi yaramıyor kesinlikle..
Bu nedenle kremli şampuanlara da tereddütle yaklaşıyorum.
Ancak bunda herhangi bir sorun yaşamadım. 


Kokusuna söyleyecek hiçbir şeyim yok; kesinlikle MUHTEŞEM :)

Ben şampuanları aldığı gibi kullanan biri değilim.
Yani içerisine yağlar vs koyarak kullanırım.
Buna rağmen hala buram buram kivi kokusunu alabiliyorum :)
Saçlarımı yıkadıktan sonra da kokusu bir süre (yoğun bir şekilde) saçlarımda kalıyor..

Hayvanlar üzerinde test edilmiyor olması çok çok güzel bir özellik.

Saçlarıma verdiği yumuşaklığı sevdim.
Herhangi bir sorun yaratmadı (kepek vs.)
Fiyatına göre gayet başarılı bir ürün..

Şampuan değiştirmeyi seven biri olduğum için yine aynı markanın farklı çeşitlerini de denemek istiyorum.

NOT
Bence şampuanlar ve cilt bakım ürünleri kişiden kişiye farklılık gösterir.
Bu nedenle sizlerde farklı reaksiyonlar göstermiş olabilir / gösterebilir.

Benim sevdiğim bir ürün oldu.
Denemenizi tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...