_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

1 Şubat 2013 Cuma

Mim 2 :)


Adaşım beni mimlemiş :)
Bakalım sorulara..

1-  Elinde bir zaman makinesi olsaydı, hangi zamana gitmek isterdin ? Geçmiş ya da gelecek fark etmez. Neden?
Bundan 10 yıl sonrasına gitmek isterdim.
Muhtemelen her şeyin daha iyi olacağına inandığım için..

2- Yaptığın işten meslekten memnun musun ? Şu işi yapsaydım çok mutlu olurdum dediğin bir meslek var mı ?
Öğrenciyim :(
Öğrencilikten kim memnun olmuş ki..

3- Kendini takdir ettiğin bir olay yaşadın mı ? Ya şunu iyi ki yapmışım dediğin bir durum ?
Kesinlikle Garfield’ı hayatıma dahil etmek :)

4- Herhangi bir kavga da kavgayı dindiren mi yoksa ateşleyen mi olursun, en şiddetli kavgan neydi ? ( özel değilse :) )
Kavgadan haz etmem..
Aslında her ikisi de olmam..
Genelde uzak durmayı tercih ederim..

5- Hayalinde ki eş nasıl olmalı, ( yani o beyaz atlı prens :D )
Tam da Garfield gibi :)

6- Hayatında yaşadığın en büyük pişmanlık ?
Yok..

7- Son zamanlarda ki Favori Filmin ne ? Daha çok hangi film tarzını tercih edersin ? Yoksa bu durum ruh haline mi bağlı ?
Ruh halime göre değişir..
Ama son zamanlarda izleyip beğendiğim bir film : Başımıza Gelenler..

8- Kendine örnek aldığın bir insan var mıdır ? varsa neden ?
Körü körüne örnek aldığım biri yok..
Herkeste beğendiğim farklı özellikler bulurum..

9- En çok hoşuna giden atasözü, deyim, özlü söz, ya da bir mısra :) 
Çok zor bir soru :(
Sana büyük bir sır söyleyeceğim; korkuyorum senden
Korkuyorum yanın sıra gidenden..

(nedeni yok)

10- Hobilerin neler, seni mutlu edebilecek uğraşların var mı ?
Klasik (kitap okumak, müzik dinlemek, film izlemek vb) bir cevap vermek istemiyorum..
Bunları bir kenara atarsak çizim yapmayı severim :)

11- Bizlere kozmetik, hayat, yemek, ev işleri, bu tarz konuların hakkında verebileceğin bir tavsiyen var mı ?  :)
Tavsiye verebilecek konumda hissetmiyorum kendimi :)



Şimdi de kendimle ilgili 11 gerçek :)
1. Tahmin edebileceğinizden çok daha fazla inatçı biriyimdir :)
2. Hala oyuna almayı ve oyuncak mağazalarında gezmeyi çok severim..
3. Atmaya kıyamadığım bir sürü barbie bebeğim var..
4. Fanatik bir FENERBAHÇE’liyim..
5. Sanırım kıskanç bir yapım var..
6. İnsanlara %100 güvenemem (ailem bile olsa)
7. Yalnız kalmayı (özellikle geceleri) çok severim..
8. İzlediğim her filmi, okuduğum her kitabı arşivlemek isterim..
9. Aşırı hayalperest bir insanım..
10. Bir şeyi yapmaya karar verdiğimde hiçbir güç beni vazgeçiremez.
11. Dünya üzerinde beni gerçekten tanıyan biri olmadığına inanırım..


Şimdi benim sorularım :)

1. Ne sıklıkla bir kitap bitirirsin ?
2. En son okuduğun kitap ?
3. En son izlediğin film nedir ?
4. Şuan sana en yakın 3 şey ?
5. Telefonunun zil sesi nedir ?
6. En değerli eşyan nedir ?
7. Çantanda olmazsa olmazın ?
8. Bilgisayar başına oturduğunda bloğunu kaçıncı sırada açarsın  ?
9. Blogunu ne sıklıkla kontrol ediyorsun ?
10. Blog yazdığını çevrenden kimler biliyor ?
11. Sana göre en samimi blogger hangisi ?


Bu mim de yapmak isteyen herkese gelsin :) 

2 yorum:

  1. Adaşım beni kırmamış, sorularımı yanıtlamış :) çok mtlu oldum doğrusu ! adamın dibisin dostum! :D
    Sevgilerim seninlee.. :)

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...