_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

5 Şubat 2013 Salı

İlk Momiji :)

Öncelikle blogumu uzun süredir boşladığımın farkındayım..
Ancak en kısa sürede eski tempoma döneceğimi düşünüyorum..
Uzun uzun sebepler sayarak dert yanmak istemiyorum..
O nedenle hemen konumuza geçelim :)

Sanırım bundan 6-7 ay önce keşfetmiştim momijileri :)
İlk görüşte AŞK 
Minicik mutluluklarrr :)
Sonrasın bir süre unuttum (sayılır), en azından almaktan vazgeçmiştim..
Taa ki Ay Çok Şirin  yastıklarının sahibi adaşım momijileri keşfedene kadar :)
Kendisi minik bir momiji ordusu oluşturmuş durumda :)
O fotoğraf paylaştıkça benim de momiji aşkım depreşti..
Uzun süre evde "momiji istiyorum" diye dolandım durdum :)
En sonunda teyzem yetişti imdadıma :D
İlk momijim doğum günü hediyesi olarak teyzem tarafından alınmış oldu..
(Kısmen öyle.. Ben seçtim ve ben sipariş verdim ancak ücreti teyzem karşıladı :)  )

Sipariş vermeden önce nasıl geleceğini çok merak ettiğim ve sizlerin de merak edebileceğinizi düşündüğüm için detaylı olarak fotoğrafladım..



Daha kutuyu elime alır almaz fazlasıyla mutlu oldum zaten :)
Not : Kargo poşetinden çıkarılmış hali..



İç kapağında ayrıca bir etiket daha var :)



İçi de kendisi kadar renkli çıktı :)




Hedefe adım adım..



Gerçekten hiçbir zarar görmemesi için çok fazla önlem alınmış..



Kutusu bile ayrı bir şirin :)


 Şu görülen havalı şeyin içerisinde saklı..
Zarar görme ihtimali %0



Peki benim siparişim ne oldu?
"Momiji Valentines 2013 koleksiyonundan limited edition Dr.Love
Dr.Love tüm dünyada sadece 750'şer adet üretildi ve tek tek elle numaralandırıldı.
 "


İşte bu güzellik ilk momijim olmuş oldu :)
Muhtemelen en yakın zamanda arkadaşları da yanına katılacak :)
Momijiler hakkında daha detaylı bir yazı isterseniz yazabilirim :)

Momiji Dr.Love Limited Edition

4 yorum:

  1. merve yüzünden sanırım bende momiji alacağım :) nota ne yazdın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence almalısın :)
      eline almadığın sürece bu muhteşemliği anlaman zor :)
      not bende saklı kalsın :)

      Sil
  2. hihihi bütçeye zararım resmen :))) Canııım ilk momijin sana yeni yaşında şans ve bolca mutluluk getirir inşallah. Devamıda gelsin yazık tek başına kalmasın doktor hanım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :)
      mutlaka devamı gelecek, öyle tek başına bırakmam onu :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...