_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

21 Mayıs 2014 Çarşamba

Ürün İncelemesi || Dirty Works Pore-fect Face Scrub

Güneşli bir İstanbul gününden herkese Merhabalar :)

Ne yazık ki geçtiğimiz hafta Soma'da meydana gelen felaket herkes gibi beni de fazlasıyla etkiledi.
Evet, unutulmayacak bir acı olsa da hayat kaldığı yerden devam ediyor.
Umarım ülkemiz bir daha böyle tarifi mümkün olmayan büyük acılarla sınanmaz.

Dirty Works markası ülkemize geldiği günden beri merak ettiğim ve denemek istediğim birçok ürünü vardı. Ancak sürekli ertelemem sebebiyle bu marka ile tanışmam biraz gecikmeli oldu.
Bir süredir cildimi çok yormayacak, günlük olarak kullanabileceğim hafif yapılı bir peeling arıyordum.
Hem okuduğum yorumlar hem de merakım sebebiyle Dirty Works markasını denemeye karar verdim.




Dirty Works Pore-fect Face Scrub : Fazlasıyla akışkan bir yapıya sahip. İçerisinde bulunan tanecikler çok küçük yapıda. Bu nedenle oldukça hassas olan cildimi bile çizmeden ve yormadan makyaj kalıntılarından, yağdan, kirden arındırdığını hissedebiliyorum. Sonrasında vermiş olduğu temizlik hissi barındırdığı mentolle alakalı olsa da çok hoş. Göz çevreme biraz fazla yaklaştırdığımda -mentol kokusundan dolayı- gözlerimde bir yanma meydana gelse de hassas cildimde herhangi bir yanma belirtisi hissetmedim. Ancak bazı bloggerlar yazılarında cildini yaktığını belirtmiş. Kişiden kişiye farklılık gösterebilen bir durum.




Barındırdığı mentol kokusunun daha az olmasını tercih ederdim. Buna rağmen -haftada 1 veya 2 kez kullanımı önerilse de- günlük kullanım için oldukça uygun yapısını ve verdiği temizlik hissini çok sevdim. Sırf bu sebeplerden dolayı bittikçe yenilenecekler listemde yerini çoktan aldı.
Markanın diğer ürünlerini de denemek için sabırsızlanıyorum.

Gratis'lerde 8.95 TL'ye bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...