_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

29 Ocak 2014 Çarşamba

Sephora 2014 Kış İndirimi (11-26 Ocak)

Sephora'nın gelenekselleşmiş kış indiriminden bu sene ben de nasibimi almış bulunuyorum.
İndirim bitmiş olsa da aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.



3 seferde gerçekleştirilen alışverişimde toplamda 9 ürün almışım :)

Eye Glitter + Primer : 20 TL
02 Blue ve 06 Silver renklerini aldım. Aslında bu tarz ürünleri kullanan biri değilim ancak denemek istedim.
Jel Eyeliner : Sanırım 10 TL'ydi, erkek arkadaşım aldı.
01 Black Night ve 03 Blue Night. Aslında kendisinden siyah rengi istemiştim ama bir de mavi olanı almış :)
Tekli Far : 10 TL
Engagement Ring 01 ve Stephane 38
Too Faced Intense Eye Shadow : 20 TL
Copper Peony. Benzer renkte farım olmasına rağmen merak ettiğim ve ambalajına aşık olduğum için alındı.
Sephora Top Coat : 5 TL
Bu pullu top coat daha önce de dikkatimi çekmişti. İndirimde olunca almak istedim.
Tırnak Filmi - Kuru Oje : 10 TL
A26 Valentine's Day. Kontesce'nin beğenisi üzerine Sephora'nın tırnak filmlerini denemek istiyordum zaten. Çok fazla çeşit kalmamıştı ama içlerinden en beğendiğimi almış bulundum. Denemek için sabırsızlanıyorum.

Ürünler denendikçe blogda yerini alacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...