_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

11 Ocak 2014 Cumartesi

Çekilişle İlgili Önemli..!



Kullanıcı adıyla yapılan yorumu yanlışlıkla sildim. Yorum silindiği için de maalesef mail adresi göremiyorum ve geri dönüş yapamıyorum. Bu yazıyı gördükten sonra çekiliş postunun altına tekrar yorum yapar mısınız?
Yorum yaptığınız anda yine eski yorum sıranıza göre çekilişe katılmış olacaksınız. 

NOT
İki yere aynı yorumu yapan takipçilerim var. Yorumlar benim onayım olmadan yayınlanmıyor. Bu nedenle iki yere yorum yapmanıza gerek yoktur. Ben onayladıktan sonra yorumlarınız görünecektir.


DÜZENLEME
Maillerden yorumu bulabildim. Yine aynı yorum dikkate alınarak eski sırasında çekilişe katılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...