_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

20 Eylül 2013 Cuma

La-Roche-Posay / Hydreane BB Creme


Miskin Kek'in Mamacim.com ile düzenlemiş olduğu çekilişten gelen hediyelerimden biri de La-Roche-Posay'n BB kremiydi. Yaklaşık iki haftadır kullandığım için artık yorumlayabilecek durumda olduğumu düşünüyorum. Bu süre cilt ürünleri için aslında kısa bir süre gibi gözükse de bir BB kremi yorumlamak için bana yeterli geliyor. İlk izlenimlerimi genel olarak sizlerle paylaşmak istedim.


Öncelikle ürünün iddia ettiği özellikleri sıralamak gerekirse;

HYDREANE BB KREM içerisindeki La Roche Posay Thermal Suyu ve Hyaluronik asit sayesinde 12 saat süren nemlendirme sağlar. : Yağlıya dönük karma bir cildim olduğu için hiçbir zaman yoğun nemlendiriciye ihtiyaç duymadım. Cildimi nemlendirmesem bile yaz/kış kuruluk hissetmem. Bu nedenle ürünün nemlendirme özelliği beni yeteri kadar tatmin etti diyebilirim.
İçerisindeki zengin selenyum içeriği, Shea yağı ve yağ ekstreleri cildinizi besler, onarır.: İçerisindeki yağlar sayesinde cildi besliyor olabilir. Ancak bu durumun gözle görülebilir bir fark yaratacağını sanmıyorum. 
La Roche Posay Thermal Suyu ve mineral içerikli özel formülüyle cildi yatıştırır ve ferahlatır.: İçeriğinde termal su ve mineraller bulunduran bir ürün olduğu için cildi ferahlatıyor olması muhtemel ancak yatıştırma konusunda yorum yapamayacağım.
Arındırılmış mikro pigmentler kusurlu ve solgun görünümü yok eder; doğal, pürüzsüz bir cilt görünümü sağlar. : Bu konuda beni gerçekten memnun etti. Aşırı sorunlu bir cildim olmadığından dolayı kapatıcılık özelliğini yeterli buluyorum. Verdiği ışıltı da sağlıklı bir görünüm elde etmemi sağlıyor.
SPF 20 koruması vardır. UVA/UVB filtreleri ve E vitamini cildi UV ışınlarından ve serbest radikallerden korur. : Yeterli bir güneş koruma faktörü var bana kalırsa.


Ürünün (bildiğim kadarıyla) iki renk seçeneği bulunuyor. Bendeki "light" rengi. Yazın cildim az da olsa yanmış olduğundan dolayı 1 tık açık kalıyor ancak kışın birebir uyacağını düşünüyorum. Şuan Garnier BB Krem - Medium rengiyle karıştırarak kullanıyorum. İstediğim tonu elde edebiliyorum.


Ne çok akışkan ne de çok kremsi bir yapısı var. Kapatıcılığı orta - az düzeyde. Eğer hafif kızarıklıklar ya da çok hafif sivilce izleriniz vb. varsa sizin için yeterli bir kapatıcılık sağlayacaktır. İhtiyaç duyduğum zamanlarda iki kat uygulayarak daha yoğun bir kapatıcılık sağlayabiliyorum. 


Cildime verdiği ışıltıya kesinlikle bayıldım. Çok doğal ve tam dozunda bir ışıltı sağlıyor. T bölgemde aşırı yağlanma / parlama sorunu olmasına rağmen bu ürünü kullandığım zamanlarda 4-5 saate kadar hiçbir sorun yaşamadım. Üzerinden pudra ile geçme ihtiyacı bile duymadan beni gayet güzel idare etti diyebilirim. Üstelik Kuru ve Çok Kuru Ciltler İçin üretilmiş bir BB krem. Hassas bir cildim olmasına rağmen cildimde herhangi bir soruna yol açmadı. Çok hafif ve rahatsız etmeyen hoş bir kokusu var.


Hafif yapılı, orta-az kapatıcılık özelliği olan, yağlandırma yapmayan, doğal ve hoş bir ışıltı veren, iyi nemlendiren, güneş korumalı ve E vitaminli bir BB Krem arayışı içerisindeyseniz deneyebilirsiniz. Kuru ciltler, altına hafif bir nemlendirici sürme ihtiyacı duyabilir; yağlı ciltler hakkında bir şey söylemem mümkün değil; karma / yağlıya dönük karma ve normal ciltlerin severek kullanacağını düşündüğüm bir ürün kendisi. Yaklaşık 40 TL gibi bir fiyatı var. İndirimlerle, online olarak daha uygun fiyata alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...