_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

20 Haziran 2013 Perşembe

Google Reader'da Takip Edilen Blogları Bloglovin'e Aktarma

Biliyorsunuz ki Google Reader için geri sayım başladı..
Hem bloggerlar hemde blog takipçileri Bloglovin'e geçip çözmeye çalışıyor.
Shelby blogunda bir yazı gördüm ve bu beni oldukça memnun etti.
Bu özelliğin olduğunu bilmiyordum açıkçası.
Takip ettiğim blogları tek tek bloglovin'de bulmak yerine saniyeler içerisinde hepsini aktardım :)

Nasıl olacak o iş derseniz efendim, hemen bir TIK :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...