_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

11 Haziran 2013 Salı

Geri Dönüş : Alışveriş ve Hediyeler

Ülke genelinde yaşanan malum olaylar sebebiyle bir süredir hazırlamış olduğum yazıları dahi paylaşmıyordum.
Birçok duyarlı blogger gibi bende bu direnişin en büyük destekçilerinden biriydim.
Konu hakkında uzun uzun konuşmayacağım ancak düşüncelerim hala aynı..

Neyse alışverişime gelecek olursak; dün Garfield ile birlikteydik.
Aslında alışveriş maksatlı çıkmamıştık dışarı ancak mini bir alışveriş yaptık.


Öncelikle Gratis'ten minik bir alışverişim oldu.
Eklips süngerim kullanılamaz hale geldiği için yerine yenisi alındı : 5.50 TL
Lionnesse süngerleri kapatıcı uygularken kullanmak için aldım  : 4.00 TL
Eklips 5'li krem / seyahat kabı : 2.00 TL
Malum yaz geldi ve tatil için çok işe yarayacağını düşünüyorum.
Essence I Love Extreme Maskara : 9.55 TL
Çok merak ettiğim için alındı.
Zaten maskaram bitmek üzere olduğu için iyi bir zamanlama oldu.
Essence Far (62) : 5.55 TL
Sarı far takıntımın ürünü :) 


Sonrasında Watsons'a uğradık.
NYC ojeleri merak ediyordum.
Özellikle Top Coat ile ilgili olumlu yazılar okuduğum için gittim.
3 Al 2 Öde kampanyası olduğu için 3ledim :)
Tanesi 3.49 TL

Maalesef çok fazla açık renk rujum yok bu nedenle ruj arayışı içerisindeyim.
Baktığım / beğendiğim rujların birçoğu kalmamıştı maalesef.
Bende bu rengi görünce kaptım :)
Rimmel London Kate Moss 16 : 12.99 TL

Bir daha ki sefere liste yapıp yanımda taşıyacağım kesinlikle, almak istediğim ve unuttuğum şeyler var :(


Son olarak alışveriş yapmak için Migros' a gittik.
Bu bardakları görünce dayanamadım :)
Benim gibi bir bardak delisinin dayanması da beklenemezdi zaten.
Biri 5.90 TL diğeri 9.90 TL :)


Günün en tatlı cicileri Garfield'dan geldi :)
Gördüğünüz manzara tam da beni tanımlıyor :)
Ne zaman büyüyeceğim merak ediyorum...



2 yorum:

  1. Aldıkların çok güzel blogumdaki çekilişe bekliyorum:)) blogumdaki çekilişe bekliyorum http://kiyafetaskisi.blogspot.com/2013/08/ilk-blog-cekilisim.html#comment-form

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...