_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Mayıs 2013 Cuma

Gratis : Anneler Günü İndirimi Mini Alışveriş


Bu seferki indirimde çok aşırıya kaçmadan mini bir alışveriş yapmayı başardım :)
Gratis indirimi 12 Mayıs Pazar kadar devam ediyor..
Almak istediğim birkaç ürün daha var, onlar için de muhtemelen pazar günü tekrar gideceğim.
Zira dün gittiğimde stantlarda göremedim, hafta sonu gelme ihtimalinin olduğunu duydum..

Neyse geçelim aldıklarıma;


Öncelikle Nivea ürünlerinden başlayalım..
İkisi de hem merak ettiğim hemde ihtiyacım olan ürünlerdi
Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi : Normal Fiyatı 15.75 TL, %40 indiriminde 6.30 TL..
İyi bir göz makyaj temizleyiciye ihtiyacım vardı ve bloglardan okuduğum kadarıyla Nivea da karar kıldım :)
Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Temizleme Jeli : Normal Fiyatı 17.50 TL; %40 indirimde 7.00 TL..


Mini El Kremi: Normal Fiyatı 1.50 TL, %40 indirimde 0.60 TL



Benri 80'li Kare Pamuk : Normal Fiyatı 3.25 TL, %40 indirimde 1.30 TL



Siyah ve şeffaf ojem bitmişti :)
Flormar Ojeler : 1.95 TL



Aseton da ihtiyaç listesinde yer alıyordu..
Parmex Aseton : 3.50 TL


Sonunda bu güzelliğe kavuştummmm :)
The Balm Hot Mama Allık : Normal Fiyatı 27.00 TL, %50 indirimde 13.50 TL


Şimdilik Anneler Günü İndiriminden aldıklarım bu kadar :)
Sizler neler aldınız?

NOT
Yazısını yazmamı istediğiniz bir ürün olursa belirtmeniz yeterli..




8 yorum:

  1. bu defa stok sorunu yok sanırım the balm'da. herkes kolayca alabilmiş istediklerini :) hot mama'yı geçen ay riske girmemek için 20tl den almıştım ben,indirimsiz.
    bu indirimden de bi şeyler istiyorum ama bakalım sevgili gidebilirse alacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, sanırım bu sefer iyi stok yapmışlar ürünleri :) ben meet matte ve fırçalarını da (pudra fırçası hariç, o elimde var) almak istiyordum ama onlar gelmemiş, indirim öncesi bitmiş zaten :)

      Sil
  2. Güle güle kullan aldıklarını ;) Ben de bu sefer gerekli şeyler aldım :)) Yalnız 12 mayıs pazar oluyor canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bende ihtiyaçlar dışına çıkmamaya çalıştım bu sefer :) uyarı için de teşekkürler, pazartesi nereden çıktı bende anlamadım :D hemen düzeltiyorum :)

      Sil
  3. madem anneler günü indirimi anneciğine de bişiy alaydın ya :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneciğimin kozmetikle pek arası yoktur, ben kime çektim bilmem :D
      onun hediyesi farklı :)

      Sil
  4. Ben aldıklarımı birazdan yazacağım: makyajvehersey.blogspot.com
    Sende güle güle kullan aldıklarını ^^

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...