_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

15 Eylül 2012 Cumartesi

Durum Raporu





Oldukça yoğunum.
Üniversite kaydımı yenilemekle ve ders seçimi yapmakla uğraşıyorum.
Bir sürü aksilik çıktı :(
Hala kaydımı yenileyebilmiş değilim.
Düzenlenmeyi bekleyen bir sürü fotoğraf var.
Yazısı yazılacak bir yığın ürün beni bekliyor.
En son okuduğum "Başucumda Müzik" bitti ve bir sonraki buluşma da Garfield'da verilmeyi bekliyor.
Aynı anda iki kitap okuma denemem başarısızlıkla sonuçlandı, hiç bana göre değilmiş :(
(NOT :  Sessizlik'e başlamıştım ancak çok büyük ve ağır olduğu için yanımda taşımam imkansız bir hal alınca Serrose 'den -en sevdiğim, en beğendiğim blogger- ilham alarak aynı anda 2 kitap okumayı denemeye başladım ancak başaramadım ve bende önce Başucumda Müzik'i bitirip sonrasında Sessizlik'e devam etme kararı aldım.)
Sessizlik okunmak için başucumda bekliyor.
Kitaplığımda okunmayı bekleyen 27 kitap daha var..
Almayı planladığım 32 kitap..
İndirdiğim ama izlemek için bir türlü fırsat bulamadığım onlarca film..
Canım hiçbir şey yapmak istemiyor :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...